zaterdag 16 juli 2016

Christmas in July - Thoughtful Branches

Nog "maar" een aantal weken en dan is het alweer Kerstmis.
Daar wil je nu toch nog niet aan denken, nietwaar? Zeker niet nu ze komende week heerlijk (echt zomer-)weer opgeven.

Toch ben ik  alvast begonnen aan het maken van mijn kerstkaartjes. Ik ben begonnen met de stempelset "Thoughtful Branches" als basis.
Deze set is voor de demo's al te bestellen en vanaf augustus is deze voor iedereen leverbaar. 
Dit is overigens een EXCLUSIEVE set, want deze staat niet in de catalogus en zal alleen beschikbaar zijn...zolang de voorraad strekt!!

Mocht je de set ook willen....laat het even weten, want ik doe direct begin augustus een bestelling eruit, zodat je deze stempels (en eventuele bijbehorende stanzen) direct in huis zult hebben.


http://stempelkeuken.blogspot.com/2016/07/christmas-in-july-thoughtful-branches.html Stempelkeuken, Thoughtful Branches, Garden Green, Cherry Cobbler, Gold Satin Ribbon




http://stempelkeuken.blogspot.com/2016/07/christmas-in-july-thoughtful-branches.html Stempelkeuken, Thoughtful Branches, Garden Green, Cherry Cobbler, Gold Satin Ribbon





En wil je nu ook rustig starten (en in december geen stress hebben dat je nog kerstkaarten "moet" maken), op vrijdag 29 juli start mijn serie "Christmas in...".
Iedere laatste vrijdag van de maand heet ik jou van harte welkom om onder het genot van een hapje en drankje 5 kerstkaarten te maken.
Iedere keer zullen het verschillende kaarten zijn. Van "eenvoudig" tot iets gecompliceerder..... het komt allemaal voorbij!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten