woensdag 6 juli 2016

Stampin' Up! "Pop of Paradise"- dag 3

Aloha!

Voordat het alweer donderdag is, op de valreep van woensdag nog een project gemaakt met de stempelset "Pop of Paradise".

Ik hoop dat je de projecten die ik laat zien, kunt waarderen ;-)
Zaterdag 16 juni geef ik de workshop "Tropical Partytime", waarin deze stempelset centraal staat. Ook de aankleding van deze workshop is erg tropisch. Geniet van tropisch fruit, drankjes, een leuke photobooth én jouw eigen materiaalpakket t.w.v. EUR 35,- incl. stempelset.

Er zijn nog een aantal plekjes, dus geef je snel op via stempelkeuken@gmail.com






Terug naar het project van vandaag. Ditmaal een doosje gemaakt met de Baker's Thinlits die. Ideaal om cadeautjes in te verpakken.


http://stempelkeuken.blogspot.com/2016/07/stampin-up-pop-of-paradise-dag-3.html Stempelkeuken, Pop of Paradise, Pop of Pink DSP,  Bakers Box Thinlits, Emerald Envy, Melon Mambo, Paper Snips, Baker's Twine, Basic Black, Gold Binder Clips


Het geweldige Designer Series Paper heb ik rondom het doosje geplakt. Afgewerkt met (uiteraard) de flamingo die ik in Melon Mambo heb gestempeld en de bladeren die ik ditmaal met mijn favoriete InColor kleurtje heb gestempeld: Emerald Envy. 
Verder afgewerkt met Basic Black Baker's Twine....leuk leuk leuk!

En heb je dat leuke clipje al gezien wat gebruikt is om het doosje dicht te houden?? Té leuk die Gold Binder Clips!


http://stempelkeuken.blogspot.com/2016/07/stampin-up-pop-of-paradise-dag-3.html Stempelkeuken, Pop of Paradise, Pop of Pink DSP,  Bakers Box Thinlits, Emerald Envy, Melon Mambo, Paper Snips, Baker's Twine, Basic Black, Gold Binder Clips


Bedankt weer voor het langskomen!
Morgenochtend weer een nieuw project :-)


  Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten