donderdag 7 juli 2016

Stampin' Up! "Pop of Paradise"- dag 4

En dan zijn we alweer beland bij donderdag. De laatste dag voordat Regio Midden zomervakantie krijgt. Heerlijk en ik kijk er dan ook naar uit om de komende paar weken jullie te trakteren op meer inspiratie, geweldige workshops  (kijk onder het kopje "workshops" voor de workshops van juli) én nog wat meer ;-)
Dus jullie kunnen voorlopig ook de komende 6 weken vooruit.

Gisteravond laat had ik hier op mijn blog nog een doosje gepubliceerd en vandaag weer een leuke cadeauverpakking.
Heb jij al het geweldige Gift Bag Punch board ontdekt? Nee?? Het is zo leuk, want je kunt niet alleen de verpakking maken die ik vandaag voor jullie heb, maar nog veel meer verschillende verpakkingen.

Wil je weten welke?? Boek dan nu een workshop bij jou thuis!
Deze workshop kost EUR 30,00 per persoon, inclusief het Gift Bag Punch Board t.w.v. EUR 23,-

Boek je deze workshop in de maand juli of augustus voor 8 of meer personen (excl. jezelf), dan ontvang jij van mij het punch board GRATIS en je betaalt alleen EUR 7,00 voor de workshop.
Stuur een mail naar stempelkeuken@gmail.com voor meer informatie


Dan op naar het project voor vandaag....

Ik heb wederom gebruik gemaakt van het "Pop of Pink" Designer Series Paper.
In deze set zitten 2 enkel bedrukte vellen. Deze zijn namelijk bedrukt met goud en zijn van een iets dikkere vorm dan de overige papiertjes uit deze set (hoewel ook deze van een stevige kwaliteit zijn!).

Deze heb ik m.b.t. het Gift Bag Punch Board gerild en daarna in elkaar gezet en voila....






Dit was het weer voor vandaag, hoewel....

Er is nu een geweldige actie bij Stampin' Up!
Bij iedere EUR 60,- die je in juli besteedt, ontvang je een couponcode die EUR 6,- oplevert in de maand augustus.
Koop nu dus jouw producten en profiteer in augustus van extra kortingen.
En koop je voor EUR 120,-, dan ontvang je 2 couponcodes, en dat is dan goed voor EUR 12,- korting in augustus!

Voor meer info kun je mij mailen of bellen.




Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten