woensdag 3 mei 2017

Stampin' Up! Eastern Palace Suite dag 3

Hi!

Weer een nieuwe dag en wat voor één!
Vandaag ga ik eens heerlijk aan de slag met wat nieuwe materialen die ik alweer bijna een maandje in huis heb. Zit dan ook volop inspiratie en er is nog wat voorbereiding te doen voor een aantal bloghops die deze week staan gepland.


Voor nu heb ik weer een inspiratiekaartje met de Eastern Palace Suite materialen.
Toen ik de stempels voor de eerste keer zag (dit is alweer een maand geleden, ofwel: voordeel van demo zijn!), wist ik direct dat ik iets met die geweldige cirkels wilde gaan doen.
Een aantal jaar geleden, toen ik nog in Amerika mijn SU!-spulletjes kocht, had ik de Circle Circus-stempels en die bestond ook uit cirkels. Je kunt er zoveel mee.


http://stempelkeuken.blogspot.com/2017/05/stampin-up-eastern-palace-suite-dag-3.html #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #workshop #thinkingofyou #cirkel #circle #decorations #kado #handmade #homemade #withlove #stempelen #beautiful #papercrafting #creatief #create #creativity #creativityfound #denhaag #thehague #zuidholland #westland #expatsthehague #snailmail #gold #goud #glitter #embossing #kaartenmaken


En ook nu weer het gehele kaartje...

De basiskaart is een half A4 van Fresh Fig. Daarop een stukje Whisper White.
Heb de cirkels gestempeld met Fresh Fig, Tranquile Tide en Lemon Lime Twist.
De tekst is weer met Fresh Fig gestempeld en de "sterren" met Tranquile Tide en Lemon Lime Twist.
En daarna het kaartje afgemaakt met wat bling ;-)



http://stempelkeuken.blogspot.com/2017/05/stampin-up-eastern-palace-suite-dag-3.html #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #workshop #thinkingofyou #cirkel #circle #decorations #kado #handmade #homemade #withlove #stempelen #beautiful #papercrafting #creatief #create #creativity #creativityfound #denhaag #thehague #zuidholland #westland #expatsthehague #snailmail #gold #goud #glitter #embossing #kaartenmaken


Ik hoop dan ook dat mijn kaartje jullie weer wat inspiratie mag geven.
En natuurlijk hoort er een beetje bling op....niet teveel...gewoon een paar rhinestones :-)


Meer informatie over deze Suite is weer te vinden via http://stempelkeuken.blogspot.com/p/eastern-palace-suite.html


Tot morgen! Dan heb ik een "Oosters" kaartje voor jullie, perfect voor deze Suite.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten