vrijdag 5 mei 2017

Stampin' Up! Eastern Palace Suite dag 5

Hi!

Toen was het alweer vrijdag :-) Time flies when you're having fun.
Dat klopt ook wel, want ben al de hele week heerlijk creatief bezig en dan is de week alweer voorbij.

Ik sluit deze week van de Eastern Palace Suite af met een "anders dan anders"-kaartje, want wanneer je stempels in andere kleuren gebruikt en ook het papier daarop afstemt, krijg je direct een heel ander effect.

Bij het kaartje van gisteren had ik een soort van dahlia op de kaart zelf gestanst. Voor het kaartje van vandaag heb ik deze uitgeknipt aan de rand en deze gebruikt als eye-catcher.

Heb als hoofdkleur roze gebruikt en wel in 2 versies: Blushing Bride en Rose Red. Heb er ook nog wat Crumb Cake en zilver aan toegevoegd. Oh...en natuurlijk nog wat bling d.m.v. rhinestones :-)


http://stempelkeuken.blogspot.com/2017/05/stampin-up-eastern-palace-suite-dag-5.html #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #workshop #wedding #bruiloft #thankyou #kado #handmade #homemade #withlove #echtepostiszoveelleuker #snailmail #stempelen #papercrafting #creatief #create #roze #pink #denhaag #thehague #zuidholland #westland #sweet #gold #goud #glitter #embossing #snailmail #kaartenmaken


En natuurlijk het gehele kaartje.



http://stempelkeuken.blogspot.com/2017/05/stampin-up-eastern-palace-suite-dag-5.html #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #workshop #wedding #bruiloft #thankyou #kado #handmade #homemade #withlove #echtepostiszoveelleuker #snailmail #stempelen #papercrafting #creatief #create #roze #pink #denhaag #thehague #zuidholland #westland #sweet #gold #goud #glitter #embossing #snailmail #kaartenmaken


Zo zie je dus dat door jouw kleuren te veranderen, je direct een hele andere sfeer krijgt. Dit kaartje zou bijvoorbeeld heel goed door kunnen gaan als bedankje na afloop van een bruiloft of babyshower.

Ik ben verliefd op deze set geworden! Zo veelzijdig in gebruik en daar houd ik van. Niet dat je eerst tig producten moet aanschaffen voordat je iets kunt maken.

Wil je nu ook aan de slag met deze set? Neem dan hier een kijkje:
http://stempelkeuken.blogspot.com/p/eastern-palace-suite.html

Daar vind je meer informatie over deze set en hoe je deze kunt aanschaffen.


Voor nu wens ik jou een heel fijn weekend toe.

Vanavond om 21.00 doe ik weer mee aan de maandelijkse bloghop van de Global Stamping Friends. Ditmaal met als thema "Saying goodbye" en morgen om 9.00 weer een bloghop van de Creatieve Harten.
Ik hoop je dan weer te zien!

Groetjes,
Angélique



Geen opmerkingen:

Een reactie posten