zaterdag 7 juli 2018

CH Bloghop - Memories & More





Hi en welkom bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten.
Ditmaal staat "Memories & More" in de spotlight gedurende deze bloghop.
"Memories&More" is de Project Life-lijn van Stampin'Up! Dus perfect voor memorykeeping, maar je kunt er nog zoveel meer mee doen.

Als het goed is, kom je vanaf Sandra die ook gezellig meedoet.

Vandaag heb ik weer een scraplayout voor jullie.
Zoals verschillende personen wel zullen weten, ben ik dol op thee en toen Stampin'Up! met de geweldige Suite "Tea Room" uitkwam, wist ik dat deze direct op mijn lijstje moest komen.
Dus zo geschiedde....


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #tearoom #teafortwo #tea #thee #teatime #timefortea #hightea #denhaag #rijswijk #delft #westland #kijkduin #scheveningen #stempelen #tearoom #hapjes #smakelijketen #gezelligheid #creatief #workshop #diy #handmade #scrapbooking #memoriesandmore #projectlife #cardmaking #papercrafting #cards #kaartenmaken #vlinders #butterfly #mycupoftea


De layout heb ik "vooruit" gemaakt, dat wil zeggen dat ik er nog geen foto op kan doen, want deze wil ik binnenkort in Londen gaan maken.
Ieder jaar ga ik naar Londen toe om te shoppen en ditmaal ga ik gezellig met een vriendin en haar dochter er naartoe. Iets meer sightseeing, maar shoppen staat al op de lijst om te doen.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #tearoom #teafortwo #tea #thee #teatime #timefortea #hightea #denhaag #rijswijk #delft #westland #kijkduin #scheveningen #stempelen #tearoom #hapjes #smakelijketen #gezelligheid #creatief #workshop #diy #handmade #scrapbooking #memoriesandmore #projectlife #cardmaking #papercrafting #cards #kaartenmaken #vlinders #butterfly #mycupoftea


Waar ik altijd even naar binnen moet, is Whittard, een echte Engelse theewinkel met heel veel heerlijke verschillende soorten thee, maar ook de Chocolademelk met Mint of Witte Chocolademelk laat ik niet staan ;-)
Heerlijk!

Ik wil dus nog een foto maken met de voorgevel van deze winkel en/of de etalage, want ook deze is altijd prachtig gedecoreerd, en dan komt deze op deze layout.



Hierbij dan mijn layout....hopelijk vind je 'm leuk, net zoals ik 'm vind.
Kan niet wachten tot de foto erop kan. Of eigenlijk niet, want dan is de vakantie alweer voorbij ;-)



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #tearoom #teafortwo #tea #thee #teatime #timefortea #hightea #denhaag #rijswijk #delft #westland #kijkduin #scheveningen #stempelen #tearoom #hapjes #smakelijketen #gezelligheid #creatief #workshop #diy #handmade #scrapbooking #memoriesandmore #projectlife #cardmaking #papercrafting #cards #kaartenmaken #vlinders #butterfly #mycupoftea




Onder dit bericht kun je natuurlijk alle gebruikte materialen terug vinden.
Je kunt deze rechtstreeks in mijn webwinkel bestellen (alleen creditcard) of je kunt mij een mailtje sturen.

En wist je dat, als je van high tea houdt, je zondag 9 september vrij moet houden??
Ik geef dan namelijk een workshop met deze Suite "Tea Room" en daar hoort natuurlijk een High Tea bij.
Scones, sandwiches, quiche, etc. etc.... uiteraard homemade :-)


Bedankt voor het langskomen!
De volgende in deze hop is Monique. Klik op het plaatje "Volgende" hieronder en je komt bij haar terecht.
Ook zij heeft er weer wat moois van gemaakt!

Graag tot een volgende keer!

Groetjes,
Angélique







Frames Elements
[146906]
€ 7,25




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.
In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen.

Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling.
Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF

Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) 
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg.

Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie layout. Ben benieuwd naar de foto van de winkel. Veel plezier in London!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie layout! Leuk vooruitzicht om weer naar Londen te gaan, met een speciaal doel. Ben benieuwd naar de foto van deze winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige layout, mooi met die verschillende lagen designer series paper. Gaaf, ben erg benieuwd naar de foto en alvast een fijne vakantie gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen