maandag 2 juli 2018

Makkelijke Maandag - Varied Vases....again :-)

Hi!

Welkom bij een nieuwe, warme week! Ikzelf ben de afgelopen dagen heerlijk bezig geweest met vakantievoorbereidingen, zodat jij ook van projecten kunt genieten terwijl ik ergens in den lande of op Playa La Haye Balcony (lees: mijn balkon) ben.

Ook heb ik nieuwe workshops op de planning staan. Deze moeten alleen nog een vorm krijgen en dan komen deze ook online te staan. Kortom...druk druk druk...


Vandaag heb ik voor jullie weer een kaartje met die geweldige set "Varied Vases".
Het is toch wel één van mijn favoriete sets uit deze jaarlijkse catalogus. En met de bijpassende pons kun je gewoon zoveel leuke dingen doen.
Heb dit kaartje een aantal weken gemaakt toen een teamgenootje gezellig langskwam om creatief bezig te zijn. Altijd gezellig zo samen!
Kortom....hierbij weer een kaartje met deze geweldige set ;-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #variedvases #incolor #bloemen #flowers #groetjes #stempelen #stempeln #creatief #kaartenmaken #kleurenvoorvolwassenen #slakkenpost #handgemaakt #ponsen #diy #kaarten #snailmail #bso #denhaag #scheveningen #kijkduin #westland #rotterdam #amsterdam #nederland #lovelylipstick #cardoftheday


Het was even een  gepuzzel om het "vazenplankje" precies in het midden te krijgen, maar doordat de stempels "doorzichtig" zijn, kun je heel gemakkelijk de plaats bepalen, waardoor het eigenlijk vrij simpel is.

Zo ook voor de binnenkant van de bloemen.
Heb eerst de buitenkant met Memento gestempeld en daarna de binnenkant een kleurtje gegeven met de prachtige kleur Lovely Lipstick.

Als kers op de taart heb ik met de tekst gebruik gemaakt van de nieuwe Nederlandse set "Van Alles Wat". In deze set zitten teksten die je het hele jaar door kunt gebruiken en ik ben er fan van. Heb er al veel gebruikt.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #variedvases #incolor #bloemen #flowers #groetjes #stempelen #stempeln #creatief #kaartenmaken #kleurenvoorvolwassenen #slakkenpost #handgemaakt #ponsen #diy #kaarten #snailmail #bso #denhaag #scheveningen #kijkduin #westland #rotterdam #amsterdam #nederland #lovelylipstick #cardoftheday


Wel, dat was het weer voor deze week. Tot sowieso volgende week!

Hieronder vind je alle gebruikte materialen. Wil je iets bestellen....mag altijd. Klik op het plaatje om rechtstreeks naar mn webwinkeltje te gaan.
Indien je geen creditcard hebt, of hier niet mee wilt betalen, stuur dan een mail naar stempelkeuken@gmail.com

En neem ook nog even een kijkje op deze pagina met alle acties voor juli! Daar zit toch het één en ander leuks bij! :-)

Bedankt voor het langskomen en tot gauw!





Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.
In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling.

Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com 
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) 
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken.
Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg.

Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten