vrijdag 6 juli 2018

GSF Bloghop - Home Decor






Hi and welcome to the monthly bloghop of the Global Stamping Friends!
This time we like to inspire you with Home Decor and if there's one thing I like to make with Stampin'Up! products, besides scrapbookpages and cards, it's home decor items.
So I love it.

As it's Summer, I wanted to make a Sunny home decor and think it just worked out with the stampset "High Tide".
A lovely set, specially during Summertime.



Hi en welkom bij de maandelijkse bloghop van de Global Stamping Friends!
Deze keer willen wij jou graag inspireren met Home Decor en als er 1 ding is waar ik van houd om te maken met die geweldige Stampin'Up! producten.... dan is het wel, naast scrapbooking en kaarten, home decor items. Vind het geweldig!

Aangezien het zomer is, wilde ik een zomers project maken en ik denk dat dat wel gelukt is met de stempelset "High Tide".
Een geweldige set, vooral gedurende de zomer.

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #homedeco #homedecor #decoration #stamping #stempelen #stempeln #kreativ #basteln #knutselen #beach #strand #crumbcake #cherrycobbler #denhaag #vuurtoren #kijkduin #scheveningen #cadeau #kado #workshop #hightide #rotterdam #westland #rijswijk #meeuwen #meeuw #nature #natuur #wandering #wanderlust



Did you know I love Ikea?! Well...who doesn't?!
So I have some frames here so I can make them when I "need" them or when I like to make one.
This frame is also from Ikea and it's for 15x20 cm photos. Not sure about the inches...sorry ;-)

Wist je dat ik ook van de Ikea houd?! Wel, .... wie niet?!
Dus ik heb hier een aantal fotoframes, zodat ik deze kan gebruiken wanneer ik ze "nodig" heb of wanneer ik gewoon zin heb om er eentje te voorzien van wat papier en inkt ;-)
Dit frame komt ook van Ikea en het is voor 15x20 cm foto's. Helaas weet ik niet de inches... sorry ;-)


And here you have my project...hope you like it as much as I loved making it :-)


En hier is mijn project... hopelijk vind jij 'm net zo leuk als dat ik plezier in het maken ervan heb gehad :-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #homedeco #homedecor #decoration #stamping #stempelen #stempeln #kreativ #basteln #knutselen #beach #strand #crumbcake #cherrycobbler #denhaag #vuurtoren #kijkduin #scheveningen #cadeau #kado #workshop #hightide #rotterdam #westland #rijswijk #meeuwen #meeuw #nature #natuur #wandering #wanderlust



Thank you so much for coming over! Right now it's time to head over to Libby for some more home deco inspiration.
Take care and see you later!


Bedankt voor het langskomen! Nu is het tijd om naar de volgende te hoppen voor nog meer home deco inspiratie.

Oh...voordat ik het vergeet...weet je al van die geweldige recruiting promo??
Schaf het instappakket aan (je mag dan zelf voor EUR 175,- aan SU! producten kiezen en je koopt dit voor EUR 125,-...een voordeel van al EUR 46,-) en je mag ook nog eens een kleurenfamilie inktpads naar keuze uitkiezen t.w.v. EUR 81,-
Dus je ontvangt EUR 256,- aan producten en je betaalt hiervoor EUR 125,-
Kom je ook in mijn gezellige team??
Ik vertel jou er graag meer over! Stuur een mail naar stempelkeuken@gmail.com voor meer info :-)

Een heel fijn weekend en tot gauw!









Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.

In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen.
Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling.

Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan!
Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com 
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) 
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken.
Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg.
Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

8 opmerkingen: