maandag 16 juli 2018

Puur Natuur goes Clean and Simple!

Hi!

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen!
Vandaag heb ik (alweer ;-) ) een kaartje met de geweldige set "Puur Natuur".
Soms krijg je geen genoeg van een set, en dit is één van die sets. Wat kun je er vele kanten mee op!

Ik heb al een aantal kaartjes met deze set laten zien, nu dus nog eentje ;-) Maar dan met een tekst uit deze set, want deze set is, jawel, in het Nederlands verkrijgbaar.
Heb jij al alles Nederlandse sets gezien die er nu verkrijgbaar zijn? Het zijn er nu 12, dus het worden er steeds meer gelukkig. Je kunt alle sets hier vinden.


Maar nu terug naar het kaartje.
Ik houd van Clean&Simple, hoewel dit niet wil zeggen dat het soms enige moeite kost om iets te bedenken! Ik houd van projecten welke weinig toeters en bellen hebben en hierdoor het "WOW!"-effect hebben. Dit is één van die kaartjes.




de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #stampinup30 #rootedinnature #natuur #puurnatuur #wandering #thankyou #bedankt #gratitude #stempelen #cardmaking #papercrafting #kaartenmaken #handlettering #hobbymaterialen #bigshot #dsp #echtepostiszoveelleuker #slakkenpost #snailmail #postcrossing #handmadecards #handmade #zelfgemaakt #diycard #kaartenmakenhobby #patternedpaper #cardmakinghobby #creatiefmetpapier #denhaag #scheveningen #westland #rotterdam #kijkduin #monster


De kaartbasis is gemaakt van het Whisper White thick cardstock.
Wat ben ik blij met dit cardstock! Heb hier dan altijd een voorraad van in huis ;-)
Want wellicht herken je het wel.... ben je net met iets bezig... kom je erachter dat hetgeen je wilt gebruiken niet meer aanwezig is. Dat overkomt mij geen tweede keer meer ;-)

Bovenop de basis heb ik een stukje Whisper White geëmbosst met de geweldige Pinewood Planks embossing folder.
Toen een stukje dsp, stukje linen thread, stempelen, uitknippen en opplakken.

En dan krijg je dit:



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #stampinup30 #rootedinnature #natuur #puurnatuur #wandering #thankyou #bedankt #gratitude #stempelen #cardmaking #papercrafting #kaartenmaken #handlettering #hobbymaterialen #bigshot #dsp #echtepostiszoveelleuker #slakkenpost #snailmail #postcrossing #handmadecards #handmade #zelfgemaakt #diycard #kaartenmakenhobby #patternedpaper #cardmakinghobby #creatiefmetpapier #denhaag #scheveningen #westland #rotterdam #kijkduin #monster


Soms ben je gewoon blij met een kaartje....
En daarom wil ik jullie ook bedanken. Voor de reacties die ik mag ontvangen wanneer er een bestelling is ontvangen, de reacties n.a.v. gemaakte projecten, lieve kaartjes met lieve woorden die via de post komen, mijn lieve teamleden, etc.
Een gebaar van dankbaarheid!

Het is zo ontzettend leuk om Stampin'Up! demo te zijn. Heb er nog geen moment spijt van gehad!


Ik wil je bedanken voor het (weer opnieuw) langskomen.
Hieronder vind je alle gebruikte materialen.
En ja.... ik weet dat het een pittige prijs is voor de stempelset en bijpassende stanzen, maar het is het zoooooooooo ontzettend waard!

Ik hoop je snel weer te mogen begroeten!
En wil je alle updates volgen? Schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief. Je kunt jezelf inschrijven aan de rechterkant van mijn blog.

Tot gauw!

Groetjes,
Angélique



Leaves Trinkets
[146343]
€ 9,75
Linen Thread
[104199]
€ 5,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling.
Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken.
Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten