maandag 9 juli 2018

Pick a Pennant is leuheuk!

Goedemorgen en welkom bij een nieuwe Makkelijke Maandag!

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje welke is gemaakt met de stempelset "Pick a Pennant". Deze heet iedereen tijdens OnStage gekregen.
Tijdens OnStage wordt er altijd een Prize Patrol gehouden en er worden ook producten aan alle deelnemers gegeven, waaronder dus deze geweldige set!

Ik houd wel van de kleine stempeltjes die in deze set zitten, dus daar heb ik mij dan ook op gefocust.
Vind jij dat vogeltje ook niet schattig?! En dan die hartjes?!
Love them!!



de Stempelkeuken Stampin'Up! Producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #pickapennant #bloemenzeggenmeer #incolors #cardoftheday #nederlands #lovelylipstick #stempelen #vogeltje #birds #bird #birdwatching #hart #hartjesregen #smokyslate #notecard #makeacardsendacard #cardmaking #papercrafting #knutselen #papier #diy #handmadecards #flowers #jijbentleuk #lief #denhaag #westland #rotterdam #scheveningen #kijkduin #rijswijk


En een leuk "Wist je dat..."-je:
Wist je dat deze stempelset uit 76 (!!!) stempels bestaat en dat voor EUR 25,-
Wist ik dus ook niet, totdat ik de set eens beter bekeek en ik het op de voorkant zag staan.


Anyways....terug naar mijn project....
Het is een ienieminie-schattig kaartje geworden if I may say so ;-)
En die tekst....geweldig! Deze komt uit de Nederlandse set "Bloemen zeggen meer". Een set die ik al vaak heb gebruikt en nog vaak zal gaan gebruiken ook.
Een must als je van bloemen én leuke Nederlandse teksten houdt!


de Stempelkeuken Stampin'Up! Producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #pickapennant #bloemenzeggenmeer #incolors #cardoftheday #nederlands #lovelylipstick #stempelen #vogeltje #birds #bird #birdwatching #hart #hartjesregen #smokyslate #notecard #makeacardsendacard #cardmaking #papercrafting #knutselen #papier #diy #handmadecards #flowers #jijbentleuk #lief #denhaag #westland #rotterdam #scheveningen #kijkduin #rijswijk



Wat vind jij ervan? Laat gerust een reactie achter!


Voor nu wens ik jou een hele fijne dag!
Geniet van weer een zonnige dag en graag tot ziens!

Vergeet ook niet om een kijkje bij mijn workshops te nemen. Wellicht staat er wat voor jou bij :-)


Liefs,
Angélique





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten