dinsdag 23 juli 2019

{projectweek} Stampin'Up! Christmas in July - Dag 1




Hi and welcome to my blog. Please use the Google Translate on the right side of my blog to translate my blog in your preferred language or you can read on in Dutch ;-)



Hi en welkom bij weer een nieuwe projectweek.
Is het nog een beetje uit te houden bij jou?
Hier is het rustig aandoen en vooral veel water drinken (met een heerlijk fruitsmaakje!...yummy!).

En, om het feest compleet te maken, bedacht ik dat het wel leuk zou zijn om een "Chrismas in July"-week te doen.
Niet wetende dat het zó ontzettend warm zou gaan worden in Nederland met waarschijnlijk de heetste dagen gemeten in de komende dagen.
Ofwel... geniet nog even van deze mooie zomerdagen, ook als is het zeer heet!, want voor je het weet is het Kerst en verlang je weer terug naar warme temperaturen ;-)


Anyways... voordat ik mijn projecten had bedacht, had ik dus al deze projectweek gepland staan. Ik had wellicht iets beter in de catalogus moeten kijken, want er staat dus helemaal GEEN kerstpapier in ditmaal.
Ofwel: wat ga ik nu eens verzinnen om toch een kerstkaart te kunnen maken?


Nadat ik al het Designer Series Paper had gezien (heb voor mijzelf van alles een stukje en kan op deze manier gemakkelijk iets vinden i.p.v. al het 12x12 papier te doorzoeken (demo's...wil je dit ook? Stuur even een mail naar stempelkeuken@gmail.com) en ben toen uitgekomen bij het Noble Peacock Specialty Designer Series Paper.
Prachtig papier met een mooie glimlaag!


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #stamping #christmascard #kerstkaart #papercrafting #cardmaking #kaartenmaken #stempelen #basteln #kreativ #creative #creatief #echtepostizoveelleuker #kerst #noblepeacock #prettypeacock #peacock #workshop #diy #handmadecards #handgemaakt #denhaag #scheveningen #westland #wateringen #verjaardag #faceteddots


Daarna een stempelset uitgezocht en op die manier is dit kaartje ontstaan.
Als basis heb ik Old Olive cardstock gebruikt met daarop Pretty Peacock cardstock wat ik met de Subtle embossing folder heb geëmbosst, waardoor het een mooie structuur krijgt die niet overheersend is.



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #stamping #christmascard #kerstkaart #papercrafting #cardmaking #kaartenmaken #stempelen #basteln #kreativ #creative #creatief #echtepostizoveelleuker #kerst #noblepeacock #prettypeacock #peacock #workshop #diy #handmadecards #handgemaakt #denhaag #scheveningen #westland #wateringen #verjaardag #faceteddots



De tekst "Christmas" heb ik eerst gestempeld en daarna uitgestanst. Doordat de stans net te groot was, heb ik het nogmaals gestanst, waardoor ik precies de juiste afmeting kreeg voor mijn tekst. Ideaal!

Alles afgewerkt met de fijne 2019-2021 InColor Faceted Dots.

Wat houd ik er toch van dat alle Stampin'Up! materialen zo goed op elkaar afstemmen.


En als je alles bij elkaar doet, krijg je dit kaartje. De eerste kerstkaart  van het jaar :-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #stamping #christmascard #kerstkaart #papercrafting #cardmaking #kaartenmaken #stempelen #basteln #kreativ #creative #creatief #echtepostizoveelleuker #kerst #noblepeacock #prettypeacock #peacock #workshop #diy #handmadecards #handgemaakt #denhaag #scheveningen #westland #wateringen #verjaardag #faceteddots



Gelukkig hoef ik niet zo heel lang te wachten om kerstpapier in mijn handen te krijgen, want vanavond krijgen wij demo's de nieuwste herfst/wintercatalogus te zien. Ik kan niet wachten!

Vanaf 1 augustus kan ik dan al voorbestellen en op 4 september zijn alle producten voor iedereen beschikbaar.


Wist je overigens dat, wanneer jij nu het productpakket koopt, jij deze nieuwe producten ook aan jouw pakket kunt toevoegen?
Stuur mij een mail op stempelkeuken@gmail.com voor meer info.
Tevens mag je voor EUR 207,- ipv EUR 175,- aan producten uitkiezen én ontvang je ook nog EUR 12,- aan waardebonnen.
En... en dat vind ik het leukste... je kunt vanaf dan met 20% korting jouw Stampin'Up! producten kopen t/m minstens januari 2020.
En.... je bent dan van harte welkom op de teamdagen die ik organiseer voor ons team.

Kortom... te leuk!

Wil je de nieuwe herfst/wintercatalogus ontvangen? Stuur dan ook even een mail. Vanaf midden augustus verzend ik deze.
De kosten? Postzegels en kosten van de catalogus of je doet in augustus een bestelling van minimaal EUR 25,- waarbij ik de catalogus automatisch bij jouw bestelling doe.



Terug naar het kaartje ;-)
Alle gebruikte materialen vind je hieronder.

Wil je iets bestellen? Neem dan contact met mij op via stempelkeuken@gmail.com


Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!







Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap waar ik mijn projecten mee maak.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken. Maar dit is mijn basis :-)
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!



Grid Paper 
€ 15,25
Paper Snips 
€ 12,00
Bone Folder 
€ 8,50
Stamparatus 
€ 59,00
Stampin' Pierce Mat 
Stampin' Scrub 
€ 22,00
Stampin' Mist 
€ 6,00
Snail Adhesive 
€ 8,50
Fine-Tip Glue Pen 
Mini Glue Dots 
€ 6,50
Clear Block A 
€ 5,00
Clear Block B 
€ 7,50
Clear Block C 
€ 8,50
Clear Block D 
€ 10,50
Clear Block E 
€ 14,50
Clear Block F 
€ 21,00
Clear Block G 
€ 5,50
Clear Block H 
€ 10,50
Clear Block I 
€ 14,50
Clear Block Bundle 
€ 87,75




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten