zondag 14 juli 2019

{projectweek} Stampin'Up! Pluk de dag/Daisy Lane - Dag 7






Hi and welcome to my blog! My blogs are in Dutch, but you can translate my blog with the Google Translate button on the right of my blog to your preferred language :-)



Hi en welkom bij de laatste dag van de projectweek welke in het teken stond van de "Pluk de dag"/"Daisy Lane" bundel.

Vandaag heb ik geen project voor jullie, maar wel een leuke aanbieding.


Koop vanaf nu tot en met maandag 22 juli 2019 de "Pluk de dag" (of  de "Daisy Lane") bundel en je dingt mee naar het winnen van de Daisy pons (grote variant) t.w.v. EUR 22,-
Deze pons kun je gebruiken om de grote bloem uit deze stempelset te ponsen.
Bij iedere 5 verkochte bundels wordt er 1 pons verloot, bij 10 verkochte bundels 2 ponsen etc.

*deze actie is alleen bij de Stempelkeuken geldig


Mail jouw bestelling door naar stempelkeuken@gmail.com












Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap waar ik mijn projecten mee maak.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken. Maar dit is mijn basis :-)
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!



Grid Paper 
€ 15,25
Paper Snips 
€ 12,00
Bone Folder 
€ 8,50
Stamparatus 
€ 59,00
Stampin' Pierce Mat 
Stampin' Scrub 
€ 22,00
Stampin' Mist 
€ 6,00
Snail Adhesive 
€ 8,50
Fine-Tip Glue Pen 
Mini Glue Dots 
€ 6,50
Clear Block A 
€ 5,00
Clear Block B 
€ 7,50
Clear Block C 
€ 8,50
Clear Block D 
€ 10,50
Clear Block E 
€ 14,50
Clear Block F 
€ 21,00
Clear Block G 
€ 5,50
Clear Block H 
€ 10,50
Clear Block I 
€ 14,50
Clear Block Bundle 
€ 87,75




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten