zaterdag 27 juli 2019

{projectweek} Stampin'Up! Christmas in July - Dag 3




Hi and welcome to my blog. Please use the Google Translate button to read this blog in your preferred language or continue to read it in Dutch :-)


Hi en welkom bij dag 3 van mijn Christmas in July-projectweek.
Poehee...wat een weer was dat de afgelopen dagen. Ik was dan ook niet zo heel productief; lees: ik hield het Zuid-Europese ritme aan met siësta en vooral heel weinig doen.

Gelukkig is het vandaag vele malen aangenamer en heb weer genoeg kunnen doen, waaronder weer een kaartje voor jullie.
Ik ben dol op herten! En dan eigenlijk Bambi in het bijzonder ;-)
Dus de set "Rustic Retreat" mocht dus niet in mijn collectie ontbreken.
Waar ik echter achter kwam, is dat deze prima geschikt is om kerstkaarten mee te maken, want er zit zelfs een kerst-tekst in! Whoohoooo!!
Het mooiste van deze set is, dat deze gewoon in de jaarlijkse catalogus staat, dus je kunt 'm nu al bestellen!




#stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #stamping #stempelen #birdballad #magnolia #magnolialane #rusticretreat #retreat #scrapretreat #papercrafting #cardmaking #kaartenmaken #merrychristmas #deer #rendier #bambi #kerst #kerst2019 #weihnachten #workshop #denhaag #westland #rotterdam #bigshot #stitchedshapes #meadow #winter



Als basis heb ik het geweldige "Bird Ballad Laser-card" als basis gebruikt.
Het voegt net dat beetje extra toe bij deze kaart.
Het is een metalen doosje met 12 kaarten en 12 enveloppen erin. Het doosje op zich is al prachtig om te zien!

De tekst heb ik weer uit de "Merry Christmas To All"- stempelset en die gebruikt. Zo veelzijdig!
De stempel heb ik in Early Espresso afgedrukt en met de blending pen ingekleurd. Ideaal!



#stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #stamping #stempelen #birdballad #magnolia #magnolialane #rusticretreat #retreat #scrapretreat #papercrafting #cardmaking #kaartenmaken #merrychristmas #deer #rendier #bambi #kerst #kerst2019 #weihnachten #workshop #denhaag #westland #rotterdam #bigshot #stitchedshapes #meadow #winter


Ook ben ik druk bezig met mijn workshopschema voor de periode augustus - december.
De nieuwe herfst/wintercatalogus heb ik al in mogen zien (het voordeel van demo zijn!) en er staan weer genoeg producten in om van te smullen en mooie projecten mee te maken!!

Vanaf 1 augustus mag ik er al uit bestellen en mijn lijst is GROOT!
Wil jij ook vanaf 1 augustus kunnen bestellen uit deze catalogus? Dat kan! Koop dan het productpakket voor EUR 129,-.
Wanneer je dit doet in juli of augustus, mag je voor EUR 207,- aan producten uitkiezen (normaal EUR 175,-) én ontvang je ook nog eens cadeaubonnen met een totaal van EUR 12,- welke jij op jouw eerste bestelling kunt besteden.
Wanneer je in augustus dit pakket koopt, kun je overigens ook producten uit de nieuwe herfst/wintercatalogus toevoegen! Kortom... leuke, mooie producten voor een mooie prijs van EUR 129,- met een waarde van EUR 207,-!
Ik vertel jou hier graag meer over. Mail naar stempelkeuken@gmail.com voor alle informatie hierover.




#stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #stamping #stempelen #birdballad #magnolia #magnolialane #rusticretreat #retreat #scrapretreat #papercrafting #cardmaking #kaartenmaken #merrychristmas #deer #rendier #bambi #kerst #kerst2019 #weihnachten #workshop #denhaag #westland #rotterdam #bigshot #stitchedshapes #meadow #winter



Weer terug naar het project.
Het was een feest om dit kaartje te maken!
Mocht je geïnteresseerd zijn in mijn workshopschema, schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief (rechterkant van mijn blog) én volg mij op Facebook 
Ik hoop vanaf 1 augustus alles online te kunnen hebben.


Hieronder vind je, zoals gebruikelijk, weer alle gebruikte materialen. Zit er iets bij wat je wilt hebben? Klik dan op het plaatje om rechtstreeks naar mijn webwinkel te gaan. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Heb je geen creditcard of wil je er niet mee betalen?
Dan kun je mij ook jouw bestelling doorgeven via stempelkeuken@gmail.com  en dan stuur ik jou een tikkie om het bedrag over te schrijven.


Bedankt weer voor het langskomen en graag tot ziens!











Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap waar ik mijn projecten mee maak.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken. Maar dit is mijn basis :-)
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!



Grid Paper 
€ 15,25
Paper Snips 
€ 12,00
Bone Folder 
€ 8,50
Stamparatus 
€ 59,00
Stampin' Pierce Mat 
Stampin' Scrub 
€ 22,00
Stampin' Mist 
€ 6,00
Snail Adhesive 
€ 8,50
Fine-Tip Glue Pen 
Mini Glue Dots 
€ 6,50
Clear Block A 
€ 5,00
Clear Block B 
€ 7,50
Clear Block C 
€ 8,50
Clear Block D 
€ 10,50
Clear Block E 
€ 14,50
Clear Block F 
€ 21,00
Clear Block G 
€ 5,50
Clear Block H 
€ 10,50
Clear Block I 
€ 14,50
Clear Block Bundle 
€ 87,75




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten