donderdag 11 juli 2019

{projectweek} Stampin'Up! Pluk de dag/Daisy Lane - Dag 4




Hi and welcome to my projectweeks, this week with the awesome bundle "Daisy Lane" or "Pluk de dag" as it's called in Dutch.
Please use the Google Translate button on the right side of my blog to red my blog in your preferred language :-)


Hi en welkom bij mijn vierde dag van de projectweek met de "Pluk de dag"/"Daisy Lane" bundel.
Wat een variatie kun je met deze bundel verkrijgen!
Van zeer uitgebreide projecten, tot de "ik wil binnen 10 minuten een kaartje hebben"-projecten.
Vandaag is zo'n dag waarop ik jullie één van die laatste projecten laat zien.

Dit kaartje kostte nog geen 10 minuten om te maken. Ideaal als je een keertje een kaartje nodig hebt welke je vergeten bent om te maken.



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #stampinupnederland #stamping #papercrafting #crafting #craftersofinstagram #stempelen #stempelenisleuk #beginnenmetstempelen #handgemaakt #cardmaking #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #snailmail #liefs #liefde #trouwen #madelief #daisy #flowers #bloemen #natuur #workshop #diy #denhaag #westland #leiden #tutorial #simplestamping #plukdedag #daisylane



De basis bestaat ook nu weer uit het Whisper White thick cardstock.
Ik kan echt niet meer zonder! Een mooie, stevige kwaliteit papier waarop je met de Stampin'Up! inkt prachtige afdrukken mee krijgt.

Daar bovenop een stukje Crumb Cake cardstock.

Het "dunne" stukje Whisper White cardstock heb ik bestempeld met Pear Pizzazz inkt voor de tekst en de stengel met blaadjes.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #stampinupnederland #stamping #papercrafting #crafting #craftersofinstagram #stempelen #stempelenisleuk #beginnenmetstempelen #handgemaakt #cardmaking #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #snailmail #liefs #liefde #trouwen #madelief #daisy #flowers #bloemen #natuur #workshop #diy #denhaag #westland #leiden #tutorial #simplestamping #plukdedag #daisylane



Daarna de bloemblaadjes uit Whisper White geponst, opgeplakt met een dimensional en daar bovenop een leuk extraatje: Perennial Essence Floral Centers.

Het geeft dit kaartje net het extraatje wat het nodig heeft ;-)

En als je alles op elkaar plakt, krijg je dit project...


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #stampinupnederland #stamping #papercrafting #crafting #craftersofinstagram #stempelen #stempelenisleuk #beginnenmetstempelen #handgemaakt #cardmaking #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #snailmail #liefs #liefde #trouwen #madelief #daisy #flowers #bloemen #natuur #workshop #diy #denhaag #westland #leiden #tutorial #simplestamping #plukdedag #daisylane



Het is niet al te overweldigend, maar precies genoeg om iemand een lief kaartje te sturen. Omdat deze persoon iets voor jou betekent, iets voor je heeft gedaan of gewoon.... zomaar! Altijd leuk om post te ontvangen!


Bedankt weer voor het langskomen. Morgen weer een nieuw project voor jou.

En wil je nog meer, andere!, projecten maken met deze geweldige bundel... wees dan welkom tijdens mijn workshop op dinsdag 23 juli.
Ik stel jou graag aan deze prachtige set voor! Er zijn nog maar een paar plaatsen.










Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap waar ik mijn projecten mee maak.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken. Maar dit is mijn basis :-)
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!



Grid Paper 
€ 15,25
Paper Snips 
€ 12,00
Bone Folder 
€ 8,50
Stamparatus 
€ 59,00
Stampin' Pierce Mat 
Stampin' Scrub 
€ 22,00
Stampin' Mist 
€ 6,00
Snail Adhesive 
€ 8,50
Fine-Tip Glue Pen 
Mini Glue Dots 
€ 6,50
Clear Block A 
€ 5,00
Clear Block B 
€ 7,50
Clear Block C 
€ 8,50
Clear Block D 
€ 10,50
Clear Block E 
€ 14,50
Clear Block F 
€ 21,00
Clear Block G 
€ 5,50
Clear Block H 
€ 10,50
Clear Block I 
€ 14,50
Clear Block Bundle 
€ 87,75




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten