maandag 8 juli 2019

{projectweek} Stampin'Up! Pluk de dag/Daisy Lane - Dag 1



Hi!

For my foreign followers...please use the translate button on the right side of my blog :-) or you can read this post in Dutch ;-)


Hi en welkom bij de projectweken!
Het is alweer een hele lange tijd geleden dat ik dit gedaan heb, maar miste dit toch wel, dus heb ze weer nieuw leven ingeblazen.
Iedere dag nieuwe inspiratie met een bepaalde stempelset/bundel of inspiratie bij een bepaald thema. Kortom.... er valt weer een hoop te zien!

Deze week staat de geweldige set "Daisy Lane", ofwel "Pluk de dag" in het middelpunt.
Een prachtige set met bijbehorende pons.


Vandaag heb ik voor jullie "makkelijke"kaartjes.
Voor alle kaartjes heb ik hetzelfde design gebruikt, alleen andere kleuren.
De kleuren zijn de kleuren uit de 2019-2021 InColors collectie.
Prachtige kleuren: Pretty Peacock, Seaside Spray, Purple Posy, Terracotta Tile en Rococo Rose.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #stampinupdemo #cardmaking #papercrafting #kaartenmaken #papierhobby #daisylane #plukdedag #daisy #madelief #bloemen #boeket #stempelen #stamping #ribbon #cardmakersofinstagram #workshop #diy #handmadecards #handmadecard #denhaag #westland #rotterdam #leiden #scheveningen


Wil je meer informatie over mijn InColor Club? Neem dan hier een kijkje.


Terug naar de kaartjes....

Als basis heb ik een half A4 gevouwen. Een stukje van het geweldige InColor DSP gesneden en dit gemat op een stukje cardstock van dezelfde kleur.
Daar bovenop een stukje van het prachtige bijpassende lint, de bloem en dan nog een faceted dot.

Binnen een half uurtje waren deze kaartjes gemaakt.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #stampinupdemo #cardmaking #papercrafting #kaartenmaken #papierhobby #daisylane #plukdedag #daisy #madelief #bloemen #boeket #stempelen #stamping #ribbon #cardmakersofinstagram #workshop #diy #handmadecards #handmadecard #denhaag #westland #rotterdam #leiden #scheveningen



Inmiddels hebben ze ook al diverse bestemmingen gekregen, want het werd weer tijd om een aantal personen een kaartje te sturen. Altijd leuk om echte post te ontvangen i.p.v. rekeningen ;-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #stampinupdemo #cardmaking #papercrafting #kaartenmaken #papierhobby #daisylane #plukdedag #daisy #madelief #bloemen #boeket #stempelen #stamping #ribbon #cardmakersofinstagram #workshop #diy #handmadecards #handmadecard #denhaag #westland #rotterdam #leiden #scheveningen



Morgen ben ik weer terug met een nieuw project. Kom je dan ook weer kijken?
En op dinsdag 23 juli geef ik 2 workshops met deze geweldige set. Zowel in de middag als avond heb ik deze gepland, hopelijk zit er een tijd voor jou bij dat je ook kunt ;-)





Hieronder vind je weer alle gebruikte materialen. Klik je erop, dan kom je direct in mijn webwinkel. Uiteraard kun je ook jouw bestelling aan mij doorgeven.

En.... wanneer je voor EUR 60,- aan producten koopt, ontvang je een kortingscode van EUR 6,-. Bij Eur 120,- ontvang je EUR 12,- (2 codes) etc. De moeite waard.


Maar....wil je het helemaal mooi maken, dan stap je nu gezellig bij mij in, want je ontvangt dan extra geld om producten in jouw pakket te kiezen (ipv de gebruikelijke 175,-, mag je nu voor EUR 209,- uitkiezen! en ontvang je ook nog eens 2 codes voor een éénmalige extra EUR 12,- op jouw bestelling).
Daarnaast kun je per 1 augustus voorbestellen uit de nieuwe herfst/kerstcatalogus ;-)
Én kun je in november ook naar OnStage in Dortmund! Ofwel....feest!



Mini Glue Dots
[103683]
€ 6,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00









Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten