zondag 7 februari 2016

Rose Wonder Bundle - filmpje

Goedemorgen!

Ten eerste bedankt voor het meedoen met de bloghop die gisteren op mijn blog was.
Heb je nog niet mee-gehopt?? Neem dan nu hier een kijkje :-)

Voor vandaag heb ik voor jullie een filmpje van de Rose Wonder bundle.
Een prachtige, elegante set.
Deze bestaat uit een stempelset én bijbehorende stanzen. Het mooiste is dat, indien je ze direct beiden aanschaft, 15% korting krijgt.
Ikzelf heb de set (nog!!) niet, maar door dit filmpje krijg je wel alvast een indruk.
Ik hoop dan ook dat je hiervan kunt genieten :-)
Ik zie namelijk al hele mooie verjaardagskaarten met deze set verschijnen.

Voor nu wens ik je een hele fijne zondag toe! Ik ga er een creatief dagje van maken. Vanaf morgen staat er weer een nieuwe stempelset in de hoofdrol hier op mijn blog en heb ook nog een gezellige party te gaan, dus genoeg leuks om voor te bereiden.

Geniet!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten