woensdag 10 februari 2016

Stampin' Up! Awesomely Artistic - Dag 3: Project Life PL

Hi!

Dag 3 van deze geweldige set Awesomely Artistic en ik wil vanaf nu iedere woensdag een Project Life of scrapbook layout laten zien.
Ditmaal heb ik een Project Life pagina uit mijn Taipei-Taiwan album. Afgelopen zomer kon ik een weekje last-minute gezellig met een nichtje van mij mee. Het bracht even wat stress met zich mee op de heen- en terugreis voor mij, maar....
Wat hebben we genoten en veel gezien!
Deze foto is genomen toen we een dagje "buiten de stad" spendeerden. We hadden de gondola genomen naar Maokong, een gedeelte waar veel theeplantages te vinden zijn en ook vele wandelroutes. Een prachtige omgeving.

Uiteraard moet je ook de innerlijke mens tevreden houden, dus op een gegeven moment een tentje opgezocht met een geweldig uitzicht op één van de theeplantages/wandelroutes en in de verte de stad met de Taipei 101 als hoogtepunt!

Ik vond dat deze stempelset wel heel prachtig past bij deze foto (en nog meer foto's die zijn gemaakt). Een beetje een Aziatische uitstraling heeft het wel ;-)




De libelle heb ik op de vleugels voorzien van de Wink of Stella-pen. Het geeft net dat extraatje :-)



En dan mijn Project Life-layout :-)
Ik wou dan ik nog wat langer in Taipe-Taiwan kon blijven. Wat een prachtig land wat nog niet bepaald is ontdekt door de "Westerse" toerist. Een absolute aanrader!
Schoon, veilig, de mensen zijn er ontzettend aardig, de technologie is SU!-per, de omgeving is prachtig, de temperatuur is aangenaam en nog zoveel meer....




En de twee kaartjes :-)






Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten