maandag 8 februari 2016

Stampin' Up! Awesomely Artistic - Dag 1: Kaartje

Hi!

Een nieuwe week, een nieuwe stempelset in de hoofdrol. Ditmaal de geweldige stempelset "Awesomely Artistic".

Vorig jaar mei, nog voordat wij deze set konden bestellen, mochten de demo's al met deze set aan de slag gedurende Regionals, een bijeenkomst speciaal voor demo's waar je de nieuwtjes hoort en nog veel meer.
Ik was direct verkocht! Het duurde echter even voordat deze set werd besteld, maar wat ben ik er blij mee en wil jullie dit komende dagen laten zien.

Ditmaal heb ik de achtergrond gemaakt met de Aqua Painters. Een geweldig leuke techniek om snel iets te kunnen creëren en vind dat bij deze set uitstekend passen. Lekker "artistiek" bezig zijn ;-)
Daarna met Archival Basic Black de bloemen gestempeld en nogmaals ingekleurd met Blushing Bride en Pear Pizzazz.

Het was een geweldig leuk kaartje om te maken :-)


http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Awesomely Artistic, Aqua Painters, Archival Black, Blushing Bride, Sahara Sand, Pear Pizzazz, Rhinestone Basic, Neutrals DSP, Whisper White Thick Cardstock, Aquarelleren, Techniek, Workshop




http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Awesomely Artistic, Aqua Painters, Archival Black, Blushing Bride, Sahara Sand, Pear Pizzazz, Rhinestone Basic, Neutrals DSP, Whisper White Thick Cardstock, Aquarelleren, Techniek, Workshop


En de mensen die morgenavond op de workshop "Technieken: Aquarelleren" komen, zullen o.a. dit kaartje maken en zullen merken dat aquarelleren SU!-per leuk is om te doen!

Wil je nu ook een keer een workshop bijwonen?? Neem dan een kijkje op mijn "Events"-pagina of hier op mijn blog onder het kopje "Workshops" en wie weet zien wij elkaar binnenkort! :-) Lijkt mij gezellig!



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten