donderdag 11 februari 2016

Stampin' Up! Awesomely Artistic - Dag 4: Kaartje

Goedemorgen!

De Sale-A-Bration is al lekker bezig.... helaas nog maar 1,5 maand te gaan en nog maar een paar dagen voor sommige sets die in jouw bezit kunnen komen.
Dus reageer snel! Ik doe er aanstaande zondag een extra bestelronde uit, dus wil je nog wat meebestellen...geef het eventjes door via stempelkeuken@gmail.com

Vandaag heb ik een kaartje wat ik heb gemaakt met de 2004-2016 In Colors; Lost Lagoon, Hello Honey, Blackberry Bliss, Mossy Meadow en Tangelo Twist.
Helaas zullen we eind mei hier afscheid van nemen, dus wilde ze nog eventjes onder de aandacht brengen.
Het zijn prachtige kleuren die mij doen denken aan de natuur: warm en kleurrijk tegelijk.
Mijn tip, mocht je deze nog willen aanschaffen...doe dit dan gedurende de Sale-A-Brationperiode, want bij iedere EUR 60,- mag je 1 product GRATIS uitkiezen. Altijd leuk!
En aangezien de InColor producten altijd als één van de eerste producten weg zijn rond mei, zou ik het risico niet lopen om deze mis te lopen ;-) Op dit moment zijn ze namelijk nog op voorraad :-) *kleine tip*

Hierbij mijn kaartje :-)



De vleugels van de libelle heb ik weer met de Wink of Stella Clear pen bewerkt.
Dit is toch wel een item waar ik inmiddels niet meer zonder kan en ik overal mee naartoe neem :-)


http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Awesomely Artistic, Lost Lagoon, Hello Honey, Blackberry Bliss, Mossy Meadow, Tangelo Twist, Stampin' Dimensionals, Wink Of Stella



http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Awesomely Artistic, Lost Lagoon, Hello Honey, Blackberry Bliss, Mossy Meadow, Tangelo Twist, Stampin' Dimensionals, Wink Of Stella





Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten