maandag 26 november 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 2


Hi en welkom bij dag 2 van mijn 30 dagen Kerstinspiratie.

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie.
Een kaartje met een verhaal...
Ik houd van Kerst... de sfeer, de lichtjes, maar vooral van de Kerstmuziek en de prachtig versierde kerk gedurende Kerstavond wanneer ik weer ga fluiten bij het kinderkoortje. 

In deze kerk hebben ze prachtig glas in lood en toen ik deze stempelset zag, wist ik dat ik deze set moest hebben en zo'n creatie moest maken.

Echter gaat er ook nog weleens iets mis....
Zoals bij het maken van dit kaartje *LOL*






Dus heb daarna maar eerst de tekst en het plaatje gestempeld en daarna pas ingekleurd met de Stampin'Blends ;-)
Ik had namelijk niet zoveel zin om eerst weer alles te kleuren en daarna fout te stempelen. De ervaring heeft zeg maar geleerd..haha



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinup30 #christmas #kerst #kerstmis #christmasiscoming #weihnachten #driekoningen #koning #king #jezus #christmascard #kerstkaart #kaartenmaken #hobby #papier #basteln #knutselen #echtepostiszoveelleuker #denhaag #workshop #scheveningen #rotterdam #kerstvakantie #zelfkaartenmaken #papierhobby #diy #stempelen #stampinblends #illuminatedchristmas #stamping #papercrafting


De achtergrond van de basiskaart heb ik gestempeld met de ster uit de stempelset in Cherry Cobbler.

De Drie Koningen heb ik omlijnd met Light Pool Party Stampin'Blends. Dit geeft net wat meer diepte.

En dan krijg je dit kaartje...


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinup30 #christmas #kerst #kerstmis #christmasiscoming #weihnachten #driekoningen #koning #king #jezus #christmascard #kerstkaart #kaartenmaken #hobby #papier #basteln #knutselen #echtepostiszoveelleuker #denhaag #workshop #scheveningen #rotterdam #kerstvakantie #zelfkaartenmaken #papierhobby #diy #stempelen #stampinblends #illuminatedchristmas #stamping #papercrafting


En dit was dan mijn inspiratie van dag 2. Kom je morgen ook weer een kijkje nemen?? Om 20.00 staat er weer een Kerstproject ter inspiratie online.
Uiteraard zijn alle producten bij mij te bestellen.
En denk ook nog even na over Sinterklaas en Kerstcadeaus! Ik kan deze voor jou verzorgen! Ook cadeaubonnen heb ik hier, zodat je ook hiervoor kunt kiezen.

Voor nu wens ik jou een fijne avond en een mooie dag morgen! Graag tot morgen, same time, same place :-)




Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.

In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling.

Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-)  
OF
Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com 
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-)

Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg.

Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten