donderdag 22 november 2018

Orlando OnStage Swap November 2018

Hi!

Wat was Orlando een fantastisch iets om mee te maken!
Zoveel gezien en gedaan de dagen dat ik er was. Zo'n beetje iedere dag op stap geweest en ook nog 3 dagen OnStage gehad, ofwel feest, inspiratie, nieuwe en oude bekenden ontmoeten. Het was TOP en zou zo weer terug gaan!
Al was het maar om nog meer van Disney te mogen genieten, want daar is toch een hele grote droom van mij werkelijkheid geworden. Wat was Magic Kingdom fantastisch én totaal niet te vergelijken met Disneyland Parijs. Zoveel groter, zoveel meer attracties. Echter moet ik wel melden dat Space Mountain in Parijs vele malen beter is, zo ook Big Thunder Mountain ;-)
Het was een waar feest om daar te mogen zijn.

Gedurende OnStage werd er ook geswapt, ofwel.... je maakt een X-aantal dezelfde kaarten of 3d-projecten en ruilt deze met anderen. Dus als je er 60 maakt, ontvang je 60 andere ideetjes terug. Maak en ruil je er 150, dan ontvang je er ook 150 terug.

Dit was mijn swap voor een georganiseerde swap. Helaas liep het iets anders wegens 3 nachten een vreselijke nachtrust (in totaal 10 uur geslapen in deze 3 nachten!!), waardoor ik daar helaas niet bij kon zijn. Ik moest er gewoon even uit en tot rust komen. Gelukkig mocht ik met twee hele lieve NL collega demo's een paar uur op stap.

Heb ze dus op zaterdag nog met een aantal andere demo's geswapt.

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #onstage2018 #orlando #tropical #zomer #onstagelive #onstage #swaps #kaartenmaken #cardmaking #papier #papercrafting #echtepostiszoveelleuker #smile #glimlach #blij #bedankt #thankyou #snailmail #handmade #handmadecards #denhaag #scheveningen #westland #rotterdam



Het begon allemaal met het Tropical Chic dsp. Wat een heerlijk papier is dit om mee te werken, en uitermate geschikt voor het weer in Orlando...tropisch!

Het was snijden, ponsen, stempelen, op elkaar plakken, embossen. Kortom....vele technieken zijn er op deze swap gebruikt.



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #onstage2018 #orlando #tropical #zomer #onstagelive #onstage #swaps #kaartenmaken #cardmaking #papier #papercrafting #echtepostiszoveelleuker #smile #glimlach #blij #bedankt #thankyou #snailmail #handmade #handmadecards #denhaag #scheveningen #westland #rotterdam


Wellicht zie je het hier wel boven op de foto....ik doe aan productiewerk wanneer ik mijn swaps maak.
Eerst doe ik het ene onderdeel, dan het andere en op het eind plak ik alles in etappes in elkaar. Dit werkt veel sneller dan iedere keer 1 kaart te maken en dan pas de volgende. De ervaring leert zeg maar ;-)

En dan krijg je dit als eindresultaat.
Een kaartje met allerlei soorten elementen en perfect qua tekst :-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #onstage2018 #orlando #tropical #zomer #onstagelive #onstage #swaps #kaartenmaken #cardmaking #papier #papercrafting #echtepostiszoveelleuker #smile #glimlach #blij #bedankt #thankyou #snailmail #handmade #handmadecards #denhaag #scheveningen #westland #rotterdam


Wat vind jij van dit kaartje? Laat gerust een reactie achter :-)
Hieronder vind je natuurlijk weer alle gebruikte materialen.

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!




2" Circle Punch
[133782]
€ 22,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten