woensdag 14 november 2018

Colour Combo BlogHop


Hi and welcome to the Colour Combo BlogHop.
This months our colours are Crumb Cake, Soft Suede and Basic Gray.
I had to think a while how to make them work together, but think I managed pretty well. 

Hoi en welkom bij de maandelijkse BlogHop van de Colour Combo BlogHop groep. 
Deze maand zijn onze kleuren Crumb Cake, Soft Suede en Basic Black.
ik moest er even over nadenken, maar volgens mij is het wel gelukt.



I had the set "First Frost" lying on my table, so trought this was good. Then I wanted to stamp the flowers.

Stamped and diecut them a couple of times so I was able to see what the best would be.
And came to this card:

Ik had de set "First Frost" nog op mijn tafel liggen, dus vond dat wel een mooi uitgangspunt om mee aan de slag te gaan.
ik heb toen alle bloemen meerdere malen gestempeld en gestanst.
Toen heb ik ze op diverse manieren bij elkaar gelegd en kwam er het volgende kaartje uit.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinup30 #condoleance #verlies #lost #sorryforyourlost #stamping #stempelen #papercrafting #papercrafts #handmadecards #cards #cardmaking #kaartenmaken #papier #snailmail #postcrossing #bujonederland #denhaag #westland #rotterdam #zwolle

I made a condoleance card with all the products. I love the outcome of it.


Ik heb een condoleancekaart met alle producten gemaakt. Ik vind 'm zelf erg mooi gevonden. Wat vind jij?


Workshop Condoleance donderdag 29 november
Omdat deze kaarten vaak moeilijk zijn om te maken, geef ik op donderdag 29 november een workshop condoleancekaarten maken.
Daarin maak je 4 condoleancekaarten met envelop met diverse stempelsets.
Tevens zullen er diverse ideeën voor deze kaarten te zien zijn.

Prijs: EUR 15,- incl te gebruiken materiaal en een extraatje.
Plaats: bij mij thuis in Den Haag. Wil je deze workshop op locatie? Dat kan. Mail naar stempelkeuken@gmail.com 
Jezelf aanmelden doe je via stempelkeuken@gmail.com of via 06-13226588 (tussen 18.00-20.30)
De betaling dient voor vrijdag 23 november binnen te zijn.
Na 23 november is annulering niet mogelijk. Je ontvangt het pakket bij afmelding.



Now it's time to hop to the following person. Thanks so much for stopping by. Please leave me a comment. Thank you!

Nu is het tijd om verder te hoppen.
Bedankt voor het langskomen! Natuurlijk hoor ik graag wat je van mijn kaartje vindt. Een reactie stel ik dan ook op prijs. Bedankt!





Product List

Big Shot
[143263]
€ 120,00




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

7 opmerkingen: