maandag 19 november 2018

Kerstmis komt eraan!

Hi!

Het schiet al lekker op, want over ruim een maand is het alweer Kerstmis! Tijd om de kerstkaartenproductie te verhogen!

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje welke zeer simpel na te maken is. Je hebt namelijk maar 2 kleuren inkt, 2 kleuren cardstock, 1 stempelset en 1 pons nodig. En ok, dan natuurlijk nog jouw basisgereedschap; schaar en lijm.

Kortom: een kaartje wat je snel hebt gemaakt. 


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinup30 #cardmaking #papercrafting #handmadecards #cards #kaartenmaken #kerst #christmas #xmas #kerstmis #weihnachten #basteln #kleuters #knutselen #candycane #snoep #sinterklaas #denhaag #scheveningen #workshop #westland  #groningen #bujonederland #bulletjournal #stempelen #stamping


Het stukje Crumb Cake heb ik verhoogd opgeplakt, zodat het kaartje wat meer dimensie krijgt. Op die manier geeft het kaartje net wat meer, dan een "gewoon plat" kaartje.
De candy cane en de tekst heb ik ook met dimensionals opgeplakt. Ook daar krijg je dan direct weer wat meer diepte.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinup30 #cardmaking #papercrafting #handmadecards #cards #kaartenmaken #kerst #christmas #xmas #kerstmis #weihnachten #basteln #kleuters #knutselen #candycane #snoep #sinterklaas #denhaag #scheveningen #workshop #westland  #groningen #bujonederland #bulletjournal #stempelen #stamping


En wil jij nu ook nog jouw kerstkaartenproductie op gang helpen? Kom dan naar één van mijn Xmas-Workshops!
Op donderdagavond 29 november, 6 december en 13 december ben je van harte welkom om op één van deze avonden kerstkaarten te komen maken.
En dan heb ik op zaterdag 8 december ook nog een geweldige Kerstworkshopdag!

Kom jij ook?? Het wordt een feestje met een goedgevuld materialenpakket!









En natuurlijk krijg je van mij nog een lijstje van alle gebruikte materialen.
Klik erop, dan kun je deze producten direct in mijn webshop aanschaffen. Ideaal!


Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag!
Geniet en kleed jezelf goed aan, want het wordt weer erg koud! ;-)

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten