zondag 10 mei 2015

Everyday Occasions Cardmaking Kit

Hi allemaal!

Dat is even een tijdje geleden... poehee... maar daar ben ik weer :)
Wil je mij meer volgen, ga dan naar facebook: http://www.facebook.com/stempelkeuken

Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met één van mijn Stampin' Up! liefdes;



Stampin' Up! kits


Alles zit erin om je project te maken (behalve dan een schaar en/of lijm). De afgelopen dagen eindelijk aan de slag gegaan met de Everyday Occasions Card Kit die hier al even lag te wachten. Alles zit erin om 20 geweldig leuke kaartjes te maken en je houdt nog over om meer te kunnen maken (bijv. in combinatie met de note cards & envelopes).
En wat werd ik er vrolijk van toen ik ermee aan de slag was. Veel kleurtjes, alles perfect op elkaar afgestemd, compleet met stempels en inkt.





Deze kit is helaas nog maar verkrijgbaar tot en met 2 juni, omdat dan de nieuwe catalogus ingaat. Dus wil je iets hebben om te kijken of Stampin' Up! iets voor jou is, wil je een leuk verjaardagscadeau voor die creatieve zus/vriendin? Dan is deze (of één van de andere kits) een absolute aanrader!
Zoals ik al zei zit alles erin: basiskaarten, bijpassende enveloppen, lint, stickers, de voorbeelden, mooie opbergdoos en zelfs de stempels en inkt! En dat alles voor de prijs van EUR 35,95
Dat is nog geen EUR 1,80 per kaart! Wie wil daar nog een "kaart uit de winkel" voor?? ;)

Wil je meer informatie betreffende deze kit, dan kun je mij altijd mailen via stempelkeuken@gmail.com
Indien je deze kit wilt bestellen, kun je rechtstreeks naar mijn webwinkel gaan. Door op onderstaand plaatje te klikken, kom je hier rechtstreeks terecht.

Built for Free Using: My Stampin Blog



Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!


Stempelgroetjes,
Angélique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten