maandag 11 mei 2015

Nieuwe catalogus en Catalogus Party!

Hi allemaal!

Wat leuk dat je mijn blog weer hebt gevonden ;-)
Afgelopen dinsdag "moest" ik van mijzelf lang opblijven, daar wij als Stampin' Up! demo konden voorbestellen uit de nieuwe catalogus. Ik kon niet wachten totdat Mr. Brown (ofwel de UPS-bezorger) afgelopen vrijdag de pakketten kwam bezorgen.

Tot mijn grote plezier, en ook dat van de 2 bezorgers *wat een luxe!*, was ik thuis.
Ze hadden de pakketten nog beneden op de stoep staan, omdat ze niet zeker wisten of ik wel thuis was. Anders moesten ze namelijk weer alles naar beneden sjouwen *LOL*

Maarrrr.... het leuke is wel dat ik vrijdag alles mocht uitpakken, inclusief de nieuwe jaarlijkse catalogus *YAHOO!!*
En wat is ie GAAF!! Tevens staan hier de nieuwe InColors in. Ik had zo mijn twijfels, maar de kleuren zijn in het echt zoveel mooier dan op foto's.





De catalogus is helaas pas geldig vanaf 2 juni, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar....

Op 30 en 31 mei geef ik mijn Catalogus Party!
"En wat is daar nu zo leuk aan?" hoor ik jullie al denken. Wel, het leuke hiervan is dat jullie hierbij zijn uitgenodigd.
Jullie mogen dan kennis maken met die leuke nieuwe producten, de nieuwe catalogus inzien en....

SPELEN!!

Spelen met de nieuwe InColors en stempels!
Tevens heb ik retired stempels en producten in de verkoop, heb ik nog een extraatje voor jou én krijg je uiteraard de catalogus mee naar huis.

Dus heb je zin om te komen, lees dan het volgende:

Data:
30 mei 10.00-12.00
30 mei 14.00-16.00
31 mei 14.00-16.00

Plaats:
Den Haag, goed bereikbaar met het OV!

Prijs:
EUR 7,50 (incl. catalogus, workshop, hapje en drankje)

Opgeven kun je doen door mij een mail te sturen naar stempelkeuken@gmail.com en je krijgt hierover meer informatie.

Ben je helaas niet in de gelegenheid te komen, maar ben je wel benieuwd naar deze catalogus?
Dan kun je deze voor EUR 6,- thuisgestuurd krijgen.
Dit is inclusief verzendkosten én een leuke korting :-)
Vul onderstaand formulier in en je ontvangt van mij een mail terug.


Bedankt weer voor het langskomen en graag tot de volgende keer!


Groetjes,
Angélique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten