donderdag 28 mei 2015

Sneak Preview nieuwe catalogus dag 2

Hi allemaal!

Vandaag weer een nieuwe sneak preview van producten uit de nieuwe catalogus.
Vandaag wil ik jullie de nieuwe In Color Cucumber Crush laten zien. Wat een prachtige kleur groen is dit.
Hoewel Old Olive mijn favoriete kleur groen is, is Cucumber Crush een prachtige, heldere kleur groen. Zoals de kleur al zegt; Cucumber, ofwel komkommer en dat is precies de kleur die deze inkt/cardstock/lint heeft. Fris!

Hierbij mijn kaartje. Ik heb ook gebruik gemaakt van een nieuwe tekststempel. Deze komt uit de nieuwe stempelset "Build a Birthday". Je kunt hiermee zoveel leuke kanten op!




Ik heb deze kaart behoorlijk geCASED. Ik had een soortgelijk kaartje online gezien en vond de opzet zo ontzettend leuk dat ik deze met andere kleuren en stempels nagemaakt heb.
Het is toch leuk als anderen jou kunnen inspireren met hun ideeën.

Oh...vergeet ik helemaal te vermelden dat ik, behalve nieuwe In Colors kleuren en nieuwe stempel, ook nog gebruik heb gemaakt van een nieuwe pons.
Je kunt daar namelijk van die geweldige vlaggetjes mee maken. Zo leuk! Meer hierover in een volgende blogpost :-)


Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan. Misschien ben je wel geïnspireerd geraakt door dit kaartje en maak jij jouw versie ervan. Leuk!

Uiteraard kun je dit kaartje ook aanstaand weekend bewonderen tijdens mijn Catalogus Party.
Er is nog plek op de zaterdag, dus neem snel contact met mij op voor meer info :-)


Bedankt weer voor het langskomen en tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten