zaterdag 30 mei 2015

Pinkies New Catalogue Blog Hop




Thank you for joining us on another Pinkies Blog Hop! We're showcasing lots of gorgeous projects using products from the new Stampin' Up!® Annual Catalogue. Simply use the buttons at the end of each post to keep hopping!

If you have arrived from Anne-Marie's blog...HELLO!!!


Hi en bedankt voor het meedoen aan een nieuwe Pinkies Blog Hop!
We zullen jullie prachtige projecten laten zien met materiaal dat verkrijgbaar is in de nieuwe jaarlijkse Stampin' Up!® catalogus.
Klik op de buttons aan het einde van iedere post om door te blijven gaan met hoppen en te zien wat de andere Pinkies voor moois hebben gemaakt.

Als je hier bent gekomen via Anne-Marie's blog... HALLO!!!



Today you will find loads of inspiration with products from the new annual catalogue which will be out on 2nd June. I've seen it for a month now and I just loooooooooove all the new products. And what did you think about the new In Colors? I just love them!
I found it difficult to choose a stampset though, cos so many beautiful, new sets have been released.
So what I did was using a new and some old stampsets which have been carried over to this catalogue.
I also used 2 new In Colors: Mint Macaron and Tip Top Taupe.
I love those 2 colors in combination with Blushing Bride.


So you must be curious about the projects, right?
Well, here they are!
Yesterday I had a party at a colleague's house and I always make some guest gifts, it holds a Ferrero Rocher. People love them!
I made this little gift with the new In Colors cardstock and the In Color Mint Macaron ribbon. Don't you just love the cute lacey ribbon?? I sure do!


Vandaag zul je ontzettend veel inspiratie tegenkomen met producten uit de nieuwe jaarlijkse catalogus die aanstaande dinsdag 2 juni ingaat. Ik heb er nu ongeveer een maand in mogen kijken en de producten die in de catalogus staan, zijn weer om te smullen (zowel letterlijk als figuurlijk met de namen van de nieuwe In Colors). Ik ben echt dol op de nieuwe In Colors!
Ik vond het lastig om een stempelset te kiezen, want er zijn zoveel nieuwe prachtige sets om uit te kiezen.
Dus wat ik gedaan heb, was een nieuw en een een paar oudere stempelsets gebruiken die ook in deze nieuwe catalogus staan.
Ik heb tevens 2 InColors gebruikt: Mint Macaron en Tip Top Taupe.
Ik vind het twee prachtig bij elkaar passende kleuren, zeker in combinatie met Blushing Bride.

Inmiddels zul je wel nieuwsgierig zijn naar de projecten die ik heb gemaakt, nietwaar?!
Wel...hier zijn ze!
Gisteren had ik een party bij een collega en ik maak altijd gastcadeautjes, ditmaal met Ferrero Rocher. Mensen houden ervan!
Ik heb het kleine cadeautje gemaakt met het nieuwe In Colors cardstock en het In Color Mint Macaron lint. Vind je dat geweldige lint niet SU!-per?!



Angélique Nederpel stempelkeuken@gmail.com


Here you can see the chocolate... Stampin' Up! and chocolate, the perfect combination! :)

Hier zie je de chocolade... Stampin' Up! en chocolade, de perfecte combinatie :)


Angélique Nederpel stempelkeuken@gmail.com


I also made a card.
I made it with the newest stampset "I think you're great".
It's perfect for the "kissing"-technique, but I used it for a background and sentiment. I didn't add too much embellishments, as I totally love the clean and simple style of the card the way it is right now.

Ook heb ik een kaart gemaakt.
Ik heb deze gemaakt met de nieuwste stempelset "I think you're great!".
Het is perfect voor de "kissing"-techniek, maar ik heb deze als achtergrond gebruikt en als tekst. Ik heb niet teveel embellishments gebruikt, omdat ik de clean en simple style van deze kaart precies goed is.

Angélique Nederpel stempelkeuken@gmail.com


And here you have it... both my projects.

En hier zijn mijn beide projecten.

Angélique Nederpel stempelkeuken@gmail.com





I hope you like the projects I made.
You're more than welcome to contact me if you have questions to ask.

And don't forget the new catalogue will be released on June 2nd, which is also the day 3 catalogues will be live: Annual 2014-2015 and Spring/Summer catalogue and the newest Annual 2015-2016 catalogue. I love it!

Thank you so much for coming over. Please hop on over to the next blog...which is the blog of my "grandma" Michelle Last.

Ik hoop dat je de projecten leuk vindt die ik heb gemaakt. Je ben meer dan welkom om contact met mij op te nemen als je nog vragen hebt.

En vergeet niet dat de nieuwe catalogus 2 juni online gaat!
Dit is ook de dag dat er 3 catalogi geldig zijn: jaarlijkse 2014-2015 catalogus, Spring/Summercatalogus en de nieuwe jaarlijkse catalogus 2015-2016.
Dank je wel voor het langskomen. Hop nu maar door naar het volgende blog... Dit is het blog van mijn "oma" Michelle Last.












4 opmerkingen: