dinsdag 12 mei 2015

Zeg het met bloemen

Hi en bedankt voor het langskomen!

Vandaag voor jullie een kaartje wat gemaakt is met mijn favoriete bloemenstempels.
Toen ik vorig jaar als demo instapte, mocht ik een starterspakket samenstellen. 

Het kostte mij toen weinig moeite om mijn pakket gevuld te krijgen. Eén van de eerste materialen die ik graag wilde hebben, waren de "Petite Petals"-stempelset met bijbehorende pons.
En tot op heden is dit één van mijn meest gebruikte stempelsets.
Als ik op markten sta, gebruik ik deze set vaak om te demonstreren. Zo ontzettend veelzijdig en mensen staan er altijd van te kijken wat je er allemaal mee kunt.

Tevens heb ik op dit kaartje de "Flower Shop"-stempelset met bijbehorende pons gebruikt.
Ook zo'n veelzijdige set. Eén van mijn favorieten.



stempelkeuken@gmail.com


En tot slotte de tekst uit de "Butterfly Basics"-stempelset. Had in eerste instantie deze set niet gekozen toen deze begin dit jaar uitkwam, maar is inmiddels uitgegroeid tot één van mijn meest gebruikte sets. En... ssssttttt.... deze staat straks ook in de nieuwe jaarlijkse catalogus *Yahoo!!*
Ik ben blij, want het is zo'n prachtige set met vlinders en die teksten vind ik qua lettertype echt prachtig.

Het Wisper White cardstock heb ik nog bewerkt met een embossingfolder. Geeft net een "af"-effect. Even door de Bigshot heen, alles vastzetten en voila...

Hier is het kaartje:



stempelkeuken@gmail.com


Built for Free Using: My Stampin Blog




Challenge:
- Match the Sketch: Sketch
- Su-Per Challenges: Zeg het met bloemen

3 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig, Angelique. Dank je wel voor het meespelen bij SU-per Challenges!

    gr
    San :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Angelique! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen