vrijdag 7 augustus 2015

Festive Friday: Part One

Hi en welkom bij Festive Friday: Part One!

Iedere vrijdag heb ik voor jou een project wat in het teken staat van een feestelijke gebeurtenis.
Dit kan een geboorte, huwelijk of jubileum zijn, maar ook Halloween of een kerstproject wat ik met stempels heb gemaakt die in eerste instantie niet geschikt lijken voor kerst.
Kortom: iedere vrijdag is het tijd voor een feestje!


Zoals jullie misschien gisteren op mijn blog of facebook hebben gezien, was gisteren dé doos met nieuwe Holiday catalogusmaterialen hier aangekomen.
Ik ben er al lekker mee aan de slag te gaan en zoals ik in het filmpje van gisteren al zei, wist ik al precies wat ik met bepaalde stempels en dies wilde maken.

Dat is uiteindelijk dit kaartje geworden:

http://stempelkeuken.blogspot.com


En dan ook een detailfoto, zodat je goed kunt zien dat ik voor de poezel het nieuwe zwarte glimmerpapier heb gebruikt.
Écht een aanrader! *zei degene die niet van bling bling houdt*


http://stempelkeuken.blogspot.com


Alles wat je op het kaartje ziet is nieuw, uitgezonderd de waterpen, blenderpen en markers die ik heb gebruikt om het plaatje in te kleuren.
Heb het nieuwe DSP gebruikt, maar ook dus het nieuwe zwarte glimmerpapier, de nieuwe spinnenwebben embellishments, de nieuwe dies én de nieuwe stempelset "Happy Scenes".
Vind het kaartje zelf heel erg gaaf geworden :-)

Ik ga weer snel verder...
Mijn blog zal de komende tijd meer gevuld worden met wat voorbeelden en iedere vrijdag zal het Festive Friday zijn!

Graag tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten