woensdag 26 augustus 2015

Garden in Bloom: Just for You & Weekly Deals

Hi en welkom!

Vandaag heb ik jullie weer een project, gemaakt met de geweldige stempelset Garden in Bloom. Je kunt hier zoveel kanten mee uit.
Het is inmiddels zo'n 6 weken geleden dat ik dit kaartje heb gemaakt.
Ik was een middagje gezellig bij één van mijn teamleden, waarvan ik haar "upline", ofwel "moeder" ben. Altijd gezellig om mensen met Stampin' Up! bezig te zien, zeker als zij ook net zo enthousiast zijn als jezelf en hebben besloten om bij je in te stappen.
Dus mocht je ook willen instappen... neem gerust contact met mij op :-) Ik sta open voor nieuwe teammies :-) En je hoeft niet in mijn omgeving te wonen, ook al woon je in Limburg of Groningen... in deze tijd met moderne media is er altijd wel communicatie mogelijk ;-)

Dit kaartje is weer een zogeheten "One Layer" geworden, ofwel "Éénlaags" kaartje. Ik houd ervan. Niet teveel toeters en bellen, maar een "simpel kaartje met een groots effect!" :-)
Heb er ook direct een bijpassende envelop bij gemaakt. Ideaal die Notecards & Envelopes!



http://stempelkeuken.blogspot.com


Het zijn weer heerlijk vrolijke kleuren geworden.
Ik denk dat wij dat wel hebben verdiend op het moment. Veel regen en onweer op het moment.

Dit kaartje is inmiddels onderweg naar iemand die een retired product van mij heeft overgenomen. Altijd leuk om een kaartje bij een cadeautje te stoppen. Ik houd ervan :-)

Dit kaartje was overigens binnen 10 minuten klaar. Ideaal! En je krijgt toch een geweldig effect met maar 3 verschillende kleuren inkt. Geweldig! Je kunt meer met inkt dan je misschien in eerste instantie denkt ;-)


Built for Free Using: My Stampin Blog




Tevens is het weer woensdag, dus tijd voor de Weekly Deals.
Ze zijn gaaf!! Vooral de embossingfolders zijn altijd erg fijn in gebruik kan ik wel zeggen!
Deze deals zijn geldig tot en met 1 september. Ofwel.... als je met mij meebestelt op 1 september, kun je zowel uit de jaarlijkse catalogus, als deze geweldige weekly deals als ook uit de nieuwe Holiday catalogus bestellen!
Helemaal leuk! :-)
Zeker als je mijn nieuwsbrief in de gaten houdt de komende week, want ik heb wat leuks in petto de komende maand!
Aan de rechterkant van dit blog, kun je je inschrijven voor mijn nieuwsbrief. Je ontvangt dan altijd de laatste nieuwtjes :-)




Bedankt weer voor het langskomen en graag tot morgen!
Dan heb ik weer een nieuw kaartje voor jullie met de Garden in Bloom stempelset. Zie ik je dan? Gezellig! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten