zaterdag 15 augustus 2015

Weekly Deals kaartje: Summer Silhouettes

Hi allemaal!

Hebben jullie al die geweldige weekly deals van deze week gezien? Nee?? Neem dan hier een kijkje :-)

Voor jullie heb ik vandaag een kaartje met enkele producten uit de Weekly Deals.
De stempelset "Summer Silhouettes" is echt een prachtige set waar je vele kanten mee uit kunt. Ik heb deze dan ook al veelvuldig voor mijzelf, maar ook voor workshops gebruikt. mensen zijn er dol op!




Als basis voor dit kaartje heb ik de Crumb Cake Notecards & envelopes gebruikt.
Daarop een laagje Bermuda Bay en daar weer bovenop heb ik het Whisper White cardstock bestempeld met Old Olive en Rose Red met verschillende stempels uit de set "Summer Silhouettes".
De tekst heb ik gebruikt uit de "Watercolor Wings"-stempelset.




Ik vind het kaartje wel wat op een zomerse tuin lijken. Lekker vrolijk!
Enneh...dit kaartje was binnen 10 minuten klaar :-)

Dit was het weer voor vandaag. Ik hoop dat je het een leuk kaartje vindt ;-)
Tot de volgende keer!



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten