zaterdag 2 januari 2016

Identieke doosjes, maar dan anders...

Hi allemaal!

Wat leuk dat je een kijkje komt nemen gedurende mijn sneak-peakdagen. De voorbeschouwing van de Sale-a-Bration en Voorjaars/Zomercatalogus.

Vandaag heb ik voor jullie een doosje om bijvoorbeeld een maxi-theelicht in te doen. Altijd leuk om cadeau te geven iets handgemaakt :-)

Afgelopen Brussel kregen wij allemaal een hele mooie stempelset in onze limited oplage tas. Het kostte mij eventjes tijd om aan de set te wennen, maar dat papier wat op dezelfde bladzijde staat.... WOWIE!!
Ik was er direct weg van. Echter... helaas pindakaas.... mochten wij dit nog niet direct bestellen, maar zodra dit mogelijk was, stond deze bovenaan mijn lijstje. Lieve kleurtjes; Mint Macaron in combinatie met Blushing Bride en Whisper White is nu éénmaal één van mijn favoriete kleurcombi's. Lekker vrolijk en ook heel lieflijk.
Ik heb voor deze doosjes kleine stukjes gebruikt, ik hoop dat je ze kunt zien ;-)

Anyways...hier is mijn project. Aanstaande dinsdag om 00.00 gaat de nieuwe catalogus online en zal deze ook hier gepubliceerd worden.
Morgen heb ik een hele gezellige workshop bij mij thuis, zo ook aanstaande dinsdagavond. Deze zijn inmiddels volgeboekt *yahoo!* Ik heb er zin in om iedereen kennis te laten maken met de materialen uit de nieuwe catalogi én er ook mee te laten werken.

Volgende week zaterdag, 9 januari, heb ik nog wel plaats. Ik heb dan 2 sessies: 10.00-12.00 en 14.00-16.00
Je kunt jezelf opgeven door een mail te sturen naar stempelkeuken@gmail.com
Ik hoop jou dan te zien! :-)

En hier is dan mijn project ;-)


http://stempelkeuken.blogspot.com Birthday Bouquet DSP, Stampin' Up!, Star Punch, Mint Macaron, Blushing Bride


1 opmerking: