donderdag 7 januari 2016

Sneak Peak #7

Hi!

Welkom bij een nieuwe Sneak Peak, waarbij ik jou vandaag laat kennis maken met weer één van de stempelsets uit de Sale-A-Brationfolder.
Je kunt deze stempelset gewoon GRATIS krijgen als je een bestelling van minimaal EUR 60,- doet.

Voor dit kaartje heb ik de inspiratie gevonden in de Sale-A-Brationfolder.
De voorbeelden staan er immers niet voor niets. Deze zijn er om jou te inspireren én er staat bij vele voorbeelden een materialenlijst met de gebruikte materialen.

Zoals ik al schreef, heb ik dus het kaartje wat in de folder staat als inspiratie gebruikt. Je kunt deze vinden op bladzijde 7.
Ik heb echter Notecards & Envelopes gebruikt. Ideaal, omdat deze al voorgesneden en gerild zijn. Een hele fijne basis om mee te werken.
Ook vond ik het wel een uitdaging om dit kaartje te maken, omdat het gemaakt is met kleuren die ik niet zo snel gebruik (Pacific Point en Tempting Turquoise).

Deze stempelset heb ik de afgelopen tijd al veel gebruikt. Ik ben normaal gesproken van redelijk "strak" stempelen, maar deze stempels passen net niet "netjes" op elkaar, waardoor je een speels effect krijgt. Absoluut niet storend voor mij! :-)

De tekst heb ik uit de stempelset "One Big Meaning". Een prachtige set met vele "Thank you"-teksten. Toen wij vorig jaar mei in Duiven tijdens een demo-dag hiermee mochten spelen, vond ik 'm al super!


http://stempelkeuken.blogspot.com Sale-A-Bration, Sale-a-Bration 2016, SAB, Tempting Turquoise, Old Olive, Crumb Cake, Pacific Point



http://stempelkeuken.blogspot.com Sale-A-Bration, Sale-a-Bration 2016, SAB, Tempting Turquoise, Old Olive, Crumb Cake, Pacific Point


Het kaartje waardoor ik mij heb laten inspireren:





Bedankt weer voor het langskomen! Ik hoop je morgen weer te mogen begroeten! :-)



Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen: