dinsdag 12 januari 2016

Themaweek: Party Wishes deel 2

Aloha!

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje wat ik in Brussel al gedeeltelijk had gemaakt, maar uiteindelijk heb "gesloopt".
Ik was namelijk niet tevreden over de cupcakes en vond het touwtje van de ballon niet mooi gestempeld, dus heb het één en ander opnieuw gedaan met dit als resultaat.



http://stempelkeuken.blogspot.com Party Wishes, It's My Party bundle, It's My Party DSP, Silver Sequins, Basic Black, Mint Macaron, Melon Mambo, Crushed Curry, Stampin' Dimensionals, Fine Tip Glue, Party Punch Pack de Stempelkeuken


Op de kaarsjes en ballon zit ook een vleugje glitter. Dit heb ik gedaan met de Wink of Stella-pen. Een geweldig item waar ik helemaal weg van ben!
Het geeft net even het "af"-effect :-)



http://stempelkeuken.blogspot.com Party Wishes, It's My Party bundle, It's My Party DSP, Silver Sequins, Basic Black, Mint Macaron, Melon Mambo, Crushed Curry, Stampin' Dimensionals, Fine Tip Glue, Party Punch Pack de Stempelkeuken

Bedankt weer voor het kijken. Onderaan deze post zie je weer de gebruikte materialen.

Ben alleen vergeten te vermelden dat ik ook de "Fine Tip Glue Pen" heb gebruikt ;-) Een lijmpen waar ik eerst erg huiverig voor was (wéér een lijmdingetje erbij..haha), maar uiteindelijk geweldig om te gebruiken!


Op vrijdag 29 januari heb ik een geweldig leuke workshop: Stempelset in de hoofdrol "Party Wishes".

Jawel, deze staat dus deze gehele week in de hoofdrol! :-)


Je maakt tijdens deze workshop 4 verschillende projecten met één stempelset, zodat je kunt zien wat je hier allemaal mee kunt doen. Dit zijn NIET de projecten die je de komende week zult zien, deze projecten zijn EXCLUSIEF voor deze workshop ontworpen! Tevens zie je meer voorbeelden wat je hiermee kunt maken. Je gaat dus naar huis met vele ideeën!

Tijd: 19.30-22.00
Prijs: Er zijn 2 opties:
  1. EUR 27,50 Inclusief de stempelset "Party Wishes t.w.v. EUR 23,- Wil je liever de stempelset in hout, dan betaal je EUR 10,- meer
  2. EUR 61,50 Schaf de volgende producten (t.w.v. EUR 61,50) aan en je ontvangt de workshop GRATIS!! 
It's My Party Bundle (stempelset Party wishes én Party Punch pack) t.w.v. EUR 37,25, It's My Party Cardstock Pack t.w.v. EUR 8,50, It's My Party Designer Washi Tape t.w.v. EUR 9,75, It's My Party Enamel Dots t.w.v. EUR 5,- én een GRATIS product uit de Sale-a-Brationcatalogus ("Perfect Pairings" ter suggestie) 

I.v.m. het bestellen van de materialen, dien je je op te geven voor vrijdag 15 januari 2016 (dit is aanstaande vrijdag, wanneer ik ook een verzamelbestelling doe).
Er is plaats voor maximaal 6 personen, dus geef je snel op via stempelkeuken@gmail.com

Ik hoop jou tijdens deze workshop te mogen begroeten! :-)
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten