maandag 18 januari 2016

Themaweek LIEFDE - Kaartje Bloomin' Love

Hi!

Het kan nog nét ;-)

Vandaag is de start van een nieuwe week en deze week staat het thema "Liefde" centraal. Niet alleen kaartjes voor jouw grote liefde, maar ook kaartjes als teken van een vriendschap zullen voorbij komen.
Het kaartje van vandaag is gemaakt met de "Bloomin' Love"-stempelset en bijbehorend papier en stanzen.
Ook deze set had ik al in Brussel mogen bewonderen en de ideeën schoten door mijn hoofd wat ik allemaal met deze materialen kon gaan doen.

Ik heb voor de achtergrond gebruik gemaakt van het geweldige Love Blossoms DSP. Een mooi pakketje van 48 velletjes papier, waarvan je 4x12 verschillende patronen krijgt op het formaat 6"x6" (15,5x15,5 cm). Een mooi formaat om kaarten mee te maken!

Daarnaast heb ik het Blushing Bride cardstock bestempeld met de bloemetjes stempel uit de stempelset. Zo krijg je direct een heel ander effect.


Neem trouwens eens een kijkje op mijn workshoppagina.
Op vrijdag 5 februari heb ik een workshop met de "Bloomin' Love"-stempelset. Ik laat je zien hoe veelzijdig deze set is en je maakt dan ook nog eens een geweldig leuk doosje om te behouden of weg te geven aan iemand waar je van houdt.

Ik hoop je te mogen begroeten ;-)

En wil je nu iets bestellen? Geef het gerust door via stempelkeuken@gmail.com
Ik verzorg graag jouw bestelling en nu is het helemaal leuk om Stampin' Up!producten aan te schaffen, want bij iedere EUR 60,- mag je een gratis product uitkiezen.
En wil jij nu ook voortaan 20% korting op jouw materiaal? Schaf dan jouw eigen samengestelde kit samen met producten t.w.v. EUR 220,- voor slechts EUR 129,-!
Dat is dus bijna een voordeel van EUR 100!! Een betere aanbieding vind je nu niet.
Stuur ook hiervoor gerust een mailtje of bel mij even op ;-)

En hierbij dan mijn kaartje voor vandaag...

http://stempelkeuken.blogspot.com 2 1/2" Circle Punch, 2" Circle Punch, Bloomin' Love, Blushing Bride, Large, Love Blossoms, Piercing Tool, Rose Red, Whisper White,

http://stempelkeuken.blogspot.com 2 1/2" Circle Punch, 2" Circle Punch, Bloomin' Love, Blushing Bride, Large, Love Blossoms, Piercing Tool, Rose Red, Whisper White,




Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten