zaterdag 16 januari 2016

Themaweek: Party Wishes Extraatje

Hi en welkom bij mijn "extraatje" voor jullie vandaag!

Vandaag heb ik een ontzettend gezellige teammeeting met het overkoepelende team waarin ik zit. Altijd gezellig om iedereen weer te mogen begroeten, te genieten van heerlijk eten (want er zitten toch een kokkinnen bij!) en niet te vergeten het vele bijkletsen :-)

Tijdens deze teammeetings wordt er ook veelal "geswapt", ofwel geruild van o.a. kaartjes.
Aangezien mijn week in het thema stond van "Party Wishes" en ik een swap diende te maken met als thema "verjaardag", was de link uiteraard snel gelegd ;-)

Uiteindelijk heb ik een Project Life kaartje gemaakt. Erg leuk om te doen en dit is het resultaat geworden:


http://stempelkeuken.blogspot.com Party Wishes, It's My Party bundle, It's My Party DSP, Silver Sequins, Basic Black, Mint Macaron, Melon Mambo, Crushed Curry, Stampin' Dimensionals, Fine Tip Glue, Party Punch Pack de Stempelkeuken


Lijkt het jou ook leuk om een keer zo'n gezellige dag mee te maken?

Koop dan het startpakket. Je mag spullen uitkiezen voor EUR 220,- en je betaalt maar EUR 129,- Een GIGAntisch voordeel van bijna EUR 100,-!
Wil je lekker veel stempels, of juist papier of juist inkt? Alles kan.... niets geen kleine lettertjes overigens!
Enneh...het mooiste is dat je dan ook sowiezo tot en met eind juni 2016 standaard 20% korting op jouw aankopen krijgt. Ideaal! :-)
Stuur gerust een berichtje voor meer info!
Bedankt voor het langskomen!
Vanaf maandag heb ik weer een nieuwe themaweek. Morgenavond kunnen jullie er alvast een voorproefje van zien :-)

Voor nu wens ik je een heel fijn weekend en graag tot gauw!



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking: