dinsdag 5 januari 2016

Nieuwe catalogus online en start van Sale-a-Bration

Yahoo!!

Goedemorgen!!

Oh...wat ben ik blij dat eindelijk dit blogbericht online mag, want het is (EINDELIJK!!) dinsdag 5 januari.
De dag dat de Sale-A-Bration 2016 start én de dag dat de nieuwe Voorjaars/Zomercatalogus uitkomt.

Wat houdt dit allemaal in??


Sale-A-Bration

  • Sale-a-Bration is dé tijd van het jaar bij Stampin' Up! waarin de grootste voordelen te behalen zijn. Je krijgt bij iedere EUR 60,- die je per keer besteedt, één GRATIS product uit de Sale-a-Brationfolder. Dus bij iedere EUR 120,- die je per keer besteedt, krijg je dus 2 producten etc. etc.


  • Gedurende Sale-a-Bration is het zeer aantrekkelijk om gastvrouw te zijn op jouw eigen party/workshop. Nodig gezellig een aantal vriendinnen/familieleden/collega's uit en dan kom ik langs om wat te vertellen over Stampin' Up! en ga je ook nog wat leuks maken. Uiteraard kun je deze avond ook wat bestellen en krijg je hier natuurlijk ook GRATIS producten bij iedere EUR 60,-! En als gastvrouw heb je nog een voordeel, want als jouw partytotaal boven de EUR 275,- uitkomen, krijg je ook nog eens EUR 27,- extra om te besteden bovenop het aantal procenten van het partytotaal! Kortom: Mail mij nu om jouw partydatum vast te leggen!
  • Sluit je ook aan als Stampin' Up! demo! Veel mensen die ik spreek hebben de schroom om deze stap te ondernemen en ik weet er zelf ook alles van, maar achteraf heb ik toch wel spijt dat ik niet eerder was ingestapt, want het is gewoon té leuk! Wil je met een leuke korting (20% van jouw omzet, dus excl. btw) shoppen voor jezelf, familie, vrienden of wil je er wat meer uithalen?? Stap dan NU in, want het startpakket wat je zelf mag samenstellen kost EUR 129,-. Nu mag je voor EUR 220,-!!!!! uitkiezen voor EUR 129,-!! Dit is gewoon geweldig!! Dit aanbod kun je dus niet afslaan! Bovenop het instappen, kun je nog meer voordelen behalen als je demo bent, daar vertel ik jou graag meer over. Stuur een vrijblijvende mail naar stempelkeuken@gmail.com voor meer vrijblijvende informatie. Ik ben op zoek naar mensen voor uitbreiding van mijn gezellige team. Ik vertel jou graag meer over mijn leven als Stampin' Up!  Demo. Ik heb al zoveel mooie dingen mee mogen maken: reizen naar Brussel, geweldig gezellige bijeenkomsten met andere NL demo's, maar vooral heel veel lieve, bijzondere mensen!

  • Sale-A-Bration duurt tot en met 31 maart 2016

Voorjaars/Zomercatalogus
De voorjaars/Zomercatalogus is per vandaag ook online.
Hierin staan zeer veel mooie nieuwe producten. Tevens zijn er een aantal producten die "mee verhuizen".
Deze catalogus is geldig tot en met 31 mei 2015.


En dan hierbij de links naar de twee nieuwe catalogi:



Bedankt voor het langskomen. Vandaag zal ik weer een nieuw kaartje plaatsen wat ik heb gemaakt met nieuwe materialen uit de catalogi.

Tevens doe ik vanavond een bestelling de deur uit. Als je mee wilt bestellen, stuur dan een mail naar stempelkeuken@gmail.com met wat je wilt hebben en ik mail jou zo snel mogelijk terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten