maandag 11 januari 2016

Themaweek: Party Wishes deel 1

Hi!

Vandaag start de themaweek "Party Wishes".
Je zult de komende 5 dagen inspiratie opdoen d.m.v. kaartjes die ik heb gemaakt met de geweldige stempelset "Party Wishes".
5 verschillende kaartjes, de ene wat meer bewerkt dan de ander, maar allemaal met de stempelset "Party Wishes". Een SU!-per set als je het mij vraagt.

Toen ik dan ook afgelopen november in Brussel was en ik al mocht voorbestellen, riep deze set "Kies mij, kies mij!", maar daar hoefde ik niet over na te denken, want deze set móest gewoon in mijn collectie. Heerlijk veelzijdig door zowel de plaatjes als de teksten. Veel variatie mogelijk!

Laten we starten met de eerste kaart van deze week...



http://stempelkeuken.blogspot.com 1 3/4" Circle Punch, 1 3/8" Circle Punch, 2" Circle Punch, Crushed Curry, It's My Party bundle, It's My Party DSP, Melon Mambo, Rhinestone Basic Jewels, Whisper White Thick Cardstock,


Zoals je kunt zien, zitten er meerdere laagjes in dit kaartje. Allemaal gedaan door middel van de Dimensionals. Een product wat gewoon standaard (ofwel 5 extra pakjes!) op mijn werktafel ligt.

En dit is dan het gehele kaartje. Clean & Simple. Afgemaakt met wat rhinestones, vond het anders te "kaal".

http://stempelkeuken.blogspot.com Party Wishes, It's My Party bundle, It's My Party DSP, Silver Sequins, Basic Black, Mint Macaron, Melon Mambo, Crushed Curry, Stampin' Dimensionals, Fine Tip Glue, Party Punch Pack de Stempelkeuken


Ik hoop dat je het een leuk kaartje vindt :-)
Scroll nog even door voor de gebruikte materialen.
Morgen en de komende dagen meer inspiratie, maar....

Op vrijdag 29 januari heb ik een geweldig leuke workshop: Stempelset in de hoofdrol "Party Wishes".
Jawel, deze staat dus deze gehele week in de hoofdrol! :-)


Je maakt 4 verschillende projecten met één stempelset, zodat je kunt zien wat je hier allemaal mee kunt doen. Dit zijn NIET de projecten die je de komende week zult zien, deze projecten zijn EXCLUSIEF voor deze workshop ontworpen! Tevens zie je meer voorbeelden wat je hiermee kunt maken. Je gaat dus naar huis met vele ideeën!

Tijd: 19.30-22.00
Prijs: Er zijn 2 opties:
  1. EUR 27,50 Inclusief de stempelset "Party Wishes t.w.v. EUR 23,- Wil je liever de stempelset in hout, dan betaal je EUR 10,- meer
  2. EUR 61,50 Schaf de volgende producten (t.w.v. EUR 61,50) aan en je ontvangt de workshop GRATIS!! 
It's My Party Bundle (stempelset Party wishes én Party Punch pack) t.w.v. EUR 37,25, It's My Party Cardstock Pack t.w.v. EUR 8,50, It's My Party Designer Washi Tape t.w.v. EUR 9,75, It's My Party Enamel Dots t.w.v. EUR 5,- én een GRATIS product uit de Sale-a-Brationcatalogus ("Perfect Pairings" ter suggestie) 

I.v.m. het bestellen van de materialen, dien je je op te geven voor vrijdag 15 januari 2016 (dit is aanstaande vrijdag, wanneer ik ook een verzamelbestelling doe).
Er is plaats voor maximaal 6 personen, dus geef je snel op via stempelkeuken@gmail.com

Ik hoop jou tijdens deze workshop te mogen begroeten! :-)



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten