vrijdag 1 januari 2016

Sniek Piek week

Hi allemaal en welkom in 2016!

Wat is het een mooi jaar geweest dat 2015, met vele ups, ook een paar downs en hopelijk wordt 2016 nog vele malen mooier!

Vanaf vandaag zie je iedere dag hier op mijn blog een Sneak Peak, ofwel voorbeschouwing, van de nieuwe Spring/Summer catalogus en de Sale-a-Bration items.

Ik heb door de weeks voor jullie kaartjes en in het weekend een Project Life, Scrapbook of 3D item om te laten zien, want wat is er weer veel moois verkrijgbaar voor iedereen vanaf 5 januari!

Als demo zijnde, mochten wij al voorbestellen. Aangezien ik ook in Brussel was, mocht ik zelfs nog eerder wat spulletjes bestellen. Dit was alleen geldig voor de Brusselgangers. Wow...wat een privilege!
Jullie kunnen je indenken dat ik dan ook erg blij was dat toen ik uit Brussel/Londen kwam, ik mooi aan de slag kon met diverse nieuwe, verse materialen.
Deze wil ik vanaf nu aan jullie laten zien. Altijd leuk, nietwaar?! :-)

Laten we beginnen met een paar kaartjes die ik voor hele lieve mensen heb gemaakt, namelijk mijn downline, ofwel de personen die bij mij zijn ingestapt.
Ik vind het altijd leuk om hen een kaartje te sturen. Gewoon als blijk van waardering dat zij zich bij mij hebben aangesloten.


http://stempelkeuken.blogspot.com

Zoals je waarschijnlijk kunt zien, is alles met Stampin' Dimensionals opgeplakt, ofwel de 3d-plakkers van Stampin' Up!
Gemaakt met het nieuwe Designer Series Paper en een nieuwe stempelset.
Ofwel de "It's my Party"-bundle! I love deze papiertjes! Lekker vrolijk!

http://stempelkeuken.blogspot.com


Bedankt voor het langskomen en graag tot morgen wanneer ik jou weer een nieuw project laat zien met de nieuwe materialen die eraan zitten te komen.

En wil ook jij regelmatig een kaartje van mij ontvangen?? Kom dan in mijn gezellige team! :-)
Zeker gedurende Sale-A-Bration, die 5 januari start, is het zeer aantrekkelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten